Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو از سمت سرمربیگری تیم فوتبال رم ایتالیا کنار گذاشته شد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رم ایتالیا به صورت رسمی از پایان همکاری خود با اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو خبر داد. تیم رم شب گذشته در بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم پورتوی پرتغال شکست خورد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس تیم رم ایتالیا نیز درباره قطع همکاری با اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو گفت: می‌خواهیم از کار اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو در رم قدردانی و برای او در ادامه دوران مربیگری‌اش آرزوی موفقیت کنیم. 

تیم رم هم‌اکنون با 44 امتیاز از 26 بازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا را در اختیار دارد.

پورتو در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای رم را حذف کرد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم

به گزارش "ورزش سه"، الکس دل پیرو به تازگی پس از گذراندن چند سال در لس آنجلس به اروپا بازگشته و تصمیم به نقل مکان به مادرید، پایتخت اسپانیا، به همراه خانواده اش گرفت.

او در این رابطه توضیح داد: «بله، ما قبلاً در لس آنجلس زندگی می کردیم و به دنبال مکانی راحت و بین المللی در اروپا بودیم. ما آن را پیدا کردیم و فکر می کنم بهترین شهر برای ما مادرید باشد.»

دل پیرو ادامه داد: «بچه ها اینجا خوشحال هستند و همه آنها فوتبال بازی می کنند. توبیاس از ختافه به آلکورکون پیوست، ساش هنوز در ختافه است و دوروتیا در المپیا. سطح آموزش در اسپانیا برای پسران و دختران بسیار بالا است.»

دل پیرو در مورد آینده فوتبال ایتالیا گفت: «ما در فصل آینده پنج باشگاه در لیگ قهرمانان خواهیم داشت و نتایج در اروپا در چند فصل گذشته فوق‌العاده بوده است. اگر به جنبه مالی، تلاش ها و سرمایه گذاری هایی که در مقایسه با کشورهای دیگر می توانیم انجام دهیم نگاه کنیم، این می تواند نیمه پر لیوان باشد. ایتالیا با ایده و خلاقیت توانسته نقش مهمی در فوتبال اروپا داشته باشد. راه طولانی برای بازگشت به آنچه در دهه 2000 بودیم در پیش است، اما ما حتی بدون استادیوم های مدرن و با وجود بسیاری از جنبه های منفی در فوتبال خودمان، بازهم گام های مهمی به جلو برداشته ایم.»

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت