Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:38:32 GMT

باند جاعلان سند خودرو در فردیس منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۴۸۵۳

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از دستگیری باند جاعلان سند خودرو در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: این باند از چهار نفر تشکیل شده بود که اقدام به جعل سند خودرو‌های گران قیمت می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان این مطلب که بررسی در رابطه با این پرونده ادامه دارد، مطرح کرد: همچنان تحقیقات لازم در خصوص این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشاهلو با بیان اینکه این چهار تن در بازداشت موقت هستند، تصریح کرد: فعالیت این باند در ۶ استان کشور بوده که پلاک و اسناد خودرو‌های گران قیمت توسط این چهار تن جعل شده است.

این مسئول دستگاه قضا در ادامه از شناسایی ۶ مورد جعل انجام شده توسط این افراد خبر داد و افزود: پیگیری‌های لازم در جهت تکمیل پرونده ادامه خواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کلاهبرداری جعل سند فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای روسی موقعیت خود را در امتداد خط مقدم در جنوب دونتسک بهبود بخشیدند. تلفات ارتش اوکراین در این محور به ۱۴۵ نظامی رسید.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ۷ حمله ارتش اوکراین در محور آودیوکا دفع شد و نیروهای روسیه موقعیت خود را در خط مقدم آودیوکا بهبود بخشیدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، بیش از ۳۷۰ پرسنل نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و ۲۷ واحد تجهیزات نظامی اوکراین نیز منهدم شد.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی این کشور ۲۶ موشک هیمارس و ۱۳۱ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد.

کد خبر 6064351

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • خودرو GWM Tank ۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد