Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:18:55 GMT

افتخاری دیگر توسط بانوان ووشوکار خرمشهری

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۵۰۳۶

افتخاری دیگر توسط بانوان ووشوکار خرمشهری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،تیم ووشوی بانوان اروند خرمشهر عصر امروز در دیدار نیمه نهایی با تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران به رقابت پرداختند که در این دیدار اروندی ها با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب دانشگاه آزاد شدند و از رسیدن به فینال مسابقات جا ماندند.

تیم ووشوی بانوان اروند خرمشهرسپس در مسابقه رده بندی توانستند تیم شبستر تبریز را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست دهند و به مقام سومی کشور برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هدايت این تيم را سارا نعامی به عهده دارد .

انتهای پیام/ د

کسب مقام سوم توسط ووشوکاران اروندی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان