Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@05:43:43 GMT

قیمت آپارتمان در جوادیه + جدول قیمت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۵۸۶۷

قیمت آپارتمان در جوادیه + جدول قیمت

خبرگزاری میزان- برای خرید واحد ۵۵ متری با عمر بنا ۸ سال در جوادیه خیابان ده متری اول به سرمایه ۳۱۰ میلیون تومانی نیاز است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، برای خرید آپارتمان در محله جوادیه با توجه به عمر بنا و موقعیت دسترسی باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت کرد که در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان مسکن بازار آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پاییز تکمیل می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: دیوار ساحلی مرکز استان در منطقه جوادیه تا فرا رسیدن پاییز امسال تکمیل می‌شود.

سید محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این دیوار ساحلی در کانال منطقه جوادیه برای جلوگیری از ورود سیل به منطقه جوادیه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به همکاری شهرداری بجنورد و شرکت آب منطقه‌ای برای احداث این دیوار ساحلی، افزود: حدود ۴۲۰ متر از این دیوار ساحلی از محل پل معراج به سمت غرب توسط شرکت آب منطقه‌ای و ۴۵۰ متر بقیه که به انتهای خیابان تختی و استادیوم می‌رسد نیز توسط شهردار بجنورد ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد: با احداث این دیوار ساحلی، دیگر با بارش شدید باران شاهد پس‌زدگی آب از کانال به جوادیه و ایجاد آلودگی، بوی نامطبوع و فعالیت حیوانات موذی نخواهیم بود.

شهردار بجنورد اظهار کرد: پیمانکار شرکت آب منطقه‌ای ۳۵ درصد پیشرفت دارد و محدوده ما در حال اجرای فونداسیون است.

وی بیان کرد: شهرداری بجنورد از محل منابع دولتی حدود ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار برای این دیوار ساحلی اختصاص داده است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا فرا رسیدن فصل پاییز شاهد تکمیل این دیوار ساحلی باشیم.

کشمیری همچنین گفت: جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه جوادیه نیز از طریق کانال‌هایی مخصوص در نزدیکی پل به این مسیل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • ساخت دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پاییز تکمیل می‌شود
  • این مناطق تهران بیشترین خریدار آپارتمان را دارد
  • قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟
  • اجاره یک واحد ۶۵ متری در اطراف تهران چند؟
  • احداث ۱۰۲ بوستان در پایتخت طی مدت ۲ سال/ وجود ۹۱۷ درخت با بن ۲ متری در تهران