Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ایجاد ستاد گلخانه‌ای در این استان گفت: این ستاد به‌منظور توسعه کشت گلخانه و تسهیل امور مربوط به فعالیت گلخانه‌ای تشکیل‌شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه مساحت گلخانه‌ها در استان سمنان فراهم‌شده است   و هم چنین زمینه سرمایه‌گذاری در بخش کشت گلخانه‌ای در استان آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعماد از صاحبان منابع و سرمایه و مالکان اراضی دارای آب خواست برای احداث زیرساخت‌های گلخانه‌ای به‌صورت مستقل یا با همکاری شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان وارد عرصه کشت گلخانه‌ای شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان به دیگر حمایت‌های ستاد گلخانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: این ستاد درزمینهٔ را برای تکمیل زنجیره تولید در بخش گلخانه‌ای استان سمنان با دعوت از شرکت‌های سازنده گلخانه‌ها و صادرکننده محصولات گلخانه‌ای و پیگیری کشاورزی قراردادی در گلخانه‌ها استان فراهم کرده است.

انتهای پیام / گ 

کشاورزی قراردادی در گلخانه‌های استان سمنان اجرایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در این میان دستگاههای اقتصادی با حمایت و بسترسازی قوای سه گانه وظیفه دارند بصورت ویژه، برنامه های خود را برای تحقق شعار سال و مشارکت بیشتر مردم در حوزه اقتصاد، سرمایه گذاری و تولید ارائه کنند.

در این زمینه، نخست باید راههای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید را شناسایی و از ظرفیت های عظیم مردمی که به مراتب گسترده تر و قابل توجه تر از ظرفیت دستگاههاست استفاده کرد.

در مرحله بعد، قوای سه گانه و دستگاهها باید تلاش کنند زمینه تسهیل و تسریع جذب سرمایه گذاری فعالان اقتصادی، بیش از پیش فراهم شود و شعار سال تحقق یابد.

دراین مسیر همه دستگاهها باید با هماهنگی یکدیگر درشناسایی موانع تولید و رسیدن به وحدت نظر و اقدام عملی برای رفع موانع کوشا باشند.

نکته مهم اینکه دستگاههای اجرایی باید با بازتعریف ماموریت خود و البته نگاه ویژه به مردمی سازی اقتصاد و افزایش مشارکت مردم درجهش تولید، نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند