Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:12:01 GMT

مهلت اعتبار کارت های ملی قدیمی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۷۲۵۱

مهلت اعتبار کارت های ملی قدیمی چقدر است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: براساس مصوبه هیأت وزیران کلیه کسانی که کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند و تاریخ اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم آن‌ها ماقبل ۲۹ اسفند ۹۷ است، از اول فروردین ۹۸ کارت‌های ملی‌شان فاقد اعتبار است البته تعداد محدودی کارت وجود دارد که بعد از سال ۹۷ نیز دارای اعتبار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هماهنگی سامانه پیش ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام با مراجع الکترونیکی به نوعی است که اگر فردی پیش ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام داد، هنگام استعلام مراکز خدمات دهنده به منظور احراز هویت، پاسخ مناسبی به آن‌ها داده خواهد شد و آن فرد در زمره دارندگان کارت ملی هوشمند قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: صدور کارت ملی المثنی چقدر آب می خورد؟

حدود ۵۰ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کردند

سخنگوی سازمان ثبت احوال به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کرده‌اند و تقریباً برای ۴۴ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است. با توجه به جمعیت واجد شرایط پیش بینی می‌شود که حدود ۱۰ میلیون نفر هنوز کارت ملی هوشمندشان را دریافت نکرده‌اند که باید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت‌نام آن اقدام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کارت‌های ملی نمونه قدیم تا چه زمانی اعتبار دارد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت ملی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون ۵۶ کارگاه جاده‌ای در استان مرکزی فعال است و به طور حتم تخصیص منابع مالی در شتاب بخشی به اجرای طرح‌های عمرانی نقش کلیدی دارد که امید است در راستای افزایش رضایتمندی مردم این مهم در اسرع وقت محقق شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: اکنون عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقای ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل با جدیت پیگیری می‌شود.

جهانی افزود: در فاز نخست ۵۶ طرح شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، ۱۵ طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی فعال شده که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعداد این کارگاه‌ها به بیش از ۲ برابر خواهد رسید.

جهانی اعتبار لازم برای تکمیل طرح‌های در دست اقدام را بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در ادامه گفت: پیگیری امور تا حصول نتیجه، تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است و ایجاد تعامل و تعادل بین مطالبات مردم، مطالبات پیمانکاران و پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی، از مهم‌ترین عوامل و اهداف در دستیابی به نتیجه مورد نظر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار همسو با سایر طرح‌های یاد شده خبر داد و افزود: افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن، مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران این اداره کل است که در راستای این هدف به صورت شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است.

کد خبر 6081354

دیگر خبرها

  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت