Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:30:49 GMT

قهرمانی مخابرات اصفهان در لیگ برتر بسکتبال باویلچر

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۸۹۷۳

قهرمانی مخابرات اصفهان در لیگ برتر بسکتبال باویلچر

رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان به پایان رسید و تیم مخابرات اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان امروز (جمعه) به پایان رسید و تیم‌های برتر این دوره مشخص شدند.

در آخرین روز از این رقابت‌ها، تیم هیئت اراک ۷۷ بر ۶۸ مقابل تیم کالسیمن زنجان به پیروزی رسید و تیم شهروند آمل ۵۵ بر ۵۴ نتیجه را مقابل تیم مخابرات اصفهان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دوره از رقابتها تیم مخابرات اصفهان اول شد و تیم شهروند آمل در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های هیئت اراک و کالسیمن زنجان به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

همچنین تیم ملی حفاری خوزستان پنجم شد و تیم‌های آسایشگاه شهید فیاض بخش و جانبازان فارس به ترتیب در مکان‌های ششم و هفتم ایستادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!