Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - همایش پیاده روی بازنشستگان نیروهای مسلح با حضور و استقبال گسترده خانواده های آنان و جمعی از مسوولان شهرستان مرزی سردشت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش بیش از 150 نفر از اعضای خانواده های بازنشستگان نیروهای مسلح این شهرستان مسیر پنج کیلومتری خیابان بوستان کودک تا سالن اجتماعات شمامی را در فضایی شاد و بانشاط پیاده‌روی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در حاشیه این پیاده روی خانوادگی گفت: این همایش با هدف ایجاد و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه شاغلان و پیشکسوتان نیروهای مسلح برگزار شده است.
سرهنگ جبار فصاحت اظهار داشت: برگزاری این گونه همایش‌ها و مسابقات ورزشی در میان کارکنان و بازنشستگان سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تجدید دیدار و خاطره با همکاران و همچنین توسعه ورزش همگانی و حفظ و ارتقای سلامتی آنان می‌شود.
وی افزود: ورزش بهترین روش برای پیشگیری و مقابله با عوارض و بیماری های ناشی از زندگی مدرن است و باید در بین همه اقشار مردم گسترش پیدا کند.
در پایان این همایش به هشت نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه شامل یک دستگاه دوچرخه و هفت دست لباس ورزشی اهدا شد.
7562/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همایش پیاده روی سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط