Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی گفت: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خراسان جنوبی برگزار شد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزکار ظهر امروز در بازدید از محل برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 170 نفر و در 8 رشته  قرائت تحقیق، قرائت نماز، قرائت تقلیدی، اذان، ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30 و نقاشی آیات تا پایان امروز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این 170 نفر از بین هزار و  385 نفر از شرکت کنندگان در 11 شهرستان  به مرحله استانی راه یافتند.

سیزدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه برگزار می‌شودرقابت 570 مازندرانی در مسابقات قرآنی مدهامتان+فیلمسیزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» استان گلستان به روایت تصویر
رئیس کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی گفت: افراد برتر این دوره از مسابقات برای حضور در مسابقات کشوری اردیبهشت‌ماه سال  98 به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

سبزکار بیان کرد: حضور شرکت‌کنندگان به‌ویژه جوانان در این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری داشته است.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود