Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام ولایتی به این شرح است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری به جنابعالی می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود.

امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت (علیهم السلام) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، تحول لازم ایجاد گردیده و قوه قضاییه را در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به مردم و نظام مقدس اسلامی موفق گردانید.

از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی
۱۷ اسفند ۹۷

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند

سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرمودند.

موسوی با اشاره به نامگذاری سال‌های قبل نقش تولید و رونق به عنوان مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید با تحقق شعارهای اخیر ضمن مانع زدایی‌ها از تولید پشتیبانی‌های همه جانبه صورت بگیرد. وی با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که مقام معظم رهبری هم فرمودند که به قله نزدیک شدیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جدا نبودن مردم از مسئولین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این دستاورد باعث همدلی بین آحاد جامعه و رفع نقاط ضعف مدیران و پیشبرد قابلیت‌های دولت‌ها و کشور در طول چند دهه انقلاب شد.

موسوی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی راه زیادی را طی کردیم اما همچنان ضعف‌هایی در این عرصه موجود است، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کندکه برای حل این مشکلات در این عرصه، مشارکت مردم و تلاش مسئولین ضروری است. کد خبر 6064610

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • آیا خواسته مقام معظم رهبری درباره شعار سال «۱۴۰۲» محقق شد؟
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری