Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:31:16 GMT

پاسخ حسن باقری به استعفای احمد متوسلیان +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۹۸۹۷

پاسخ حسن باقری به استعفای احمد متوسلیان +عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صفحه اینستاگرامی حماسه گرام با انتشار متن نامه استعفا حاج احمد متوسلیان و پاسخ شهید حسن باقری نوشت:

داستان یک استعفا

هر دو طرف ماجرا، امروز در انتظار بازگشت با مولایشان، لحظه شماری می کنند.

خودتان بخوانید.

سه روز قبل از آغاز عملیات بیت المقدس، در حالی که کلیه یگان ها در تلاش هستند تا آمادگی لازم را برای عملیات کسب نمایند و امکانات پشتیبانی و رزمی و نیز نیروهای خود را به منطقه عملیات منتقل نمایند که این مرحله از مشکل ترین مراحل از اجرای عملیات است، احمد متوسلیان فرمانده تیپ محمدرسول الله (ص) با توجه به مشکلات حل نشده تیپ و نیز مسایل مربوط به ادغام پادگان ارتش، استعفای خود را برای فرمانده قرارگاه نصر؛ حسن باقری ارسال می کند که بلافاصله باقری پاسخ او را داده و ایشان را به صبر و تحمل مشکلات توصیه می کند: 

از: احمد متوسلیان

به: ف - ق - نصر

بعلت ناعدالتی ها و عدم کارایی که به چشم می خورد و فشار زیادی از این بابت وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب قادر به انجام وظیفه در رده مسئولیت تیپ نمی باشم و حاضر هستم تحویل مقامات پیگیر در این رابطه بشوم.

احمد متوسلیان
۷/۲/۶۱

از: ق نصر

به: ف تی ۲۷ محمدرسول الله (ص) برادر احمد متوسلیان

نامه شما واصل گردید اینجانب با توجه به تذکراتی که قبلاً به شما داده ام و گفته ام که بطور شکاک به قضایا نگاه میکنید ولی گویا مسئله حل نشده است.

در مورد کارائی، بنده استعداد و زحمات شما را در مسئولیت تیپ تایید میکنم و معتقدم که برای اینکار کارائی کافی را دارید.

در مورد فشار نیز، انشاء الله که فشارها بخاطر خدا میباشد و بخاطر خداوند نیز تحمل میشود.

در سایر امور نیز در رده قرارگاه نمیباشد و مطلب باید با فرماندهی قرارگاه مرکزی کربلا بطور حضوری مطرح شود و شما کمافی السابق در مسولیت فرماندهی تیپ ۲۷ محمد رسول الله مسولیت دارید.

ف. ق نصر- حسن باقری

گیرنده: قرارگاه مرکزی کربلا با پیوست نامه برادر احمد متوسلیان

 منبع:مشرق نیوز

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد

یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک روزنامه اسرائیلی امروز دوشنبه از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در 7 اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است.

این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ پس از 199 روز همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره خواهد کرد، حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

روز 199 طوفان‌الاقصی| اولین قربانی مقام اسرائیلی از جنگ غزهجنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • واکاوی استعفای رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل پس از عملیات وعده صادق + فیلم
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد