Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:53:43 GMT

قاسمی به عنوان سفیر ایران در فرانسه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۰۲۸۱

قاسمی به عنوان سفیر ایران در فرانسه منصوب شد

تهران- ایرنا- به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهوری اسلامی ایران، بهرام قاسمی به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شد.

به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی از تیرماه سال 1395 تاکنون به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیبلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کارنامه و سوابق کاری بهرام قاسمی سمت هایی چون رئیس اداره دوم سیاسی، رئیس اداره مشترک المنافع، مدیر کل غرب اروپا، سفیر فوق العاده و تام الاختیار در کشورهای ایرلند، اسپانیا، ایتالیا و همچنین سفیر اکردیته در کشور مالت و برای چند سال نیز به عنوان معاون پژوهش های بین المللی مرکز تحقیقات استراتژیک وجود دارد.
سیام**3070**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سياست خارجي بهرام قاسمي سفير در فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند

دولت فرانسه در اعتراض به آنچه که اقدامات جمهوری آذربایجان در آسیب زدن به روابط دوجانبه توصیف شده، سفیر خود را از باکو فراخواند.

به گزارش فارس؛ وزارت امور خارجه فرانسه بامداد چهارشنبه از فراخوانده شدن «آنه بویلون» سفیر این کشور در باکو برای انجام مشورت‌هایی خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که سفیر فرانسه در جمهوری آذربایجان به دلیل تداوم اقدامات باکو که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده شده است.

به نوشته وبگاه «فرانس۲۴»، در این بیانیه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه با سفیر این کشور بعد از بازگشت به پاریس، دیدار و گفتگو کرده است. وزارت خارجه فرانسه توضیح داد که ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

طبق این گزارش، این بیانیه می‌افزاید که فرانسه بر حمایت خود از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان با رعایت قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • توضیحات سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه امنیتی امروز در پاریس
  • اعلام جزئیات حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند