Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد موفق شد نامی‌نو را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های دور برگشت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز (جمعه) بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نامی نو اصفهان برگزار شد. این مسابقه از ساعت ۱۱ صبح در سالن پیامبر اعظم دانشگاه آزاد آغاز شد تا دو‌تیم برای تصاحب قهرمانی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال زنان نامی نو کوارتر اول را ۱۴ بر ۷ با پیروزی به پایان رساند تا برنده اولین کوارتر این دیدار باشد. این تیم کوارتر دوم ۲۹ بر ۲۵ وکوارتر سوم ۴۸ بر ۴۲ را نیز به سود خود تمام کرد. دختران نامی نو در کوارتر چهارم، اما از حریف خود عقب افتادند. تیم بسکتبال زنان دانشگاه آزاد در این کوارتر به پرتاب‌های سه امتیازی رو آورد و از نامی نو پیش افتاد. در نهایت نماینده تهران موفق شد ۶۰ بر ۵۱ به پیروزی برسد تا بازی سوم فینال، قهرمان لیگ برتر بسکتبال را مشخص کند. دیدار سوم این دو تیم فردا برگزار خواهد شد.نماینده اصفهان دیدار رفت فینال را مقابل تیم دانشگاه آزاد با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

سپیده جعفری، سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان پس از شکست ۶۰ بر ۵۱ تیمش برابر تیم دانشگاه آزاد گفت: بازی حساس و پر استرسی بود، درکوارتر چهارم نخواستیم فشار زیادی روی بازیکنانمان باشد به همین دلیل مژگان خدادادی را تعویض کریم که اگر باختیم برای فردا آماده باشد. او در ادامه افزود: برای قهرمانی آمده بودیم، اما حساسیت بازی باعث شد آنگونه که می‌خواستیم نشود. فعلا پیروزی‌های دو تیم برابر است و ما حتما بازی سوم را می‌بریم.

جعفری درباره تعویض خدادادی که یکی از بازیکنان کلیدی تیمش است گفت: تعویض‌ها حتما دلیلی دارد و اینگونه نیست که، چون مژگان را بیرون آوردیم بازی افت کند. به هر حال تشخیص این بوده. مژگان و بقیه بازیکنان در تمام مدت زحمت کشیدند.آزاده زمانپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز پس از پیروزی ۶۰ بر ۵۱ برابر نامی نو در جمع خبرنگاران گفت: کوارتر اول خیلی مسلط نبودیم، اما کوارتر دوم را بردیم و رفته رفته بر بازی مسلط شدیم تا در نهایت برنده از زمین بیرون آمدیم. سعی کردم با تعویض کردن به بازیکنان استراحت بدهم و نیرو‌های پر انرژی را به زمین بفرستم. زهرا عدالت امروز فوق العاده بود. همه بچه‌ها باانگیزه بازی کردند.

زمانپور در مورد بازیکن ترکمنی تیم دانشگاه آزاد گفت: با وجود اینکه دفاع نامی نو روی بازیکن ترکمنی ما مترکز بود، اما برنامه ریزی کردیم که او بتواند خوب بازی کند و امتیاز آورترین بازیکنمان شود.او در مورد بازی سوم که فردا برگزار می‌شود گفت: فعلا باید بازیکنان استراحت کنند و سپس در این مورد تصمیم می‌گیریم.

زمانپور که گاهی در جریان بازی به داوری اعتراض می‌کرد در این مورد بیان کرد: درگیری‌ها زیاد است، اما خیلی جا‌ها دیده نمی‌شود. این درگیری‌ها بین همیشه بین مربی و داوری اعتراض پیش می‌آید، اما به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نامی نو بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟