Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@22:22:29 GMT

سپاهان برد و به یک قدمی پرسپولیس رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۰۹۳۶

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و پارس‌جنوبی جم از ساعت ۱۶ امروز با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی با تک‌گل کی‌روش استنلی به پیروزی رسیدند.

در این بازی کی‌روش در دقیقه ۴۵+۳ روی ارسال ارسالی ولادیمیر کومان از روی نقطه کرنر با ضربه سر دروازه پارس‌جنوبی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی محمد مهدی عسگری بازیکن پارس‌جنوبی که در دقیقه ۶۶ کارت زرد گرفته بود، ۱۰ دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

سپاهان با این برتری ۴۱ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان برنده دربی اصفهان