Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دنبال انتصاب آیت الله دکتر رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، امیر دریابان علی شمخانی نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در متن پیام شمخانی خطاب به آیت الله دکتر رئیسی آمده است: بی‌تردید، حضور جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه‌ای ارزشمند سوابق انقلابی و تجربیات قضایی واجرایی، در کنار توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، موجب ارتقاء سطح عدالت اجتماعی و استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته‌ی همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی در این پیام تاکید کرده است: امروز کشور ما برای مقابله موثر با جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بهره گیری از سرمایه و سرمایه گذاران دلسوز داخلی است و این مهم تنها با فراهم شدن امنیت قضایی و پشتیبانی مستمر از فعالیت‌های سالم اقتصادی محقق خواهد شد.

در پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان شده است: به طور قطع حضور جنابعالی در راس دستگاه قضایی نوید بخش این رخداد به عنوان یکی از ضرورت‌های غیر قابل اجتناب امنیت ملی خواهدبود.

شمخانی خاطر نشان کرده است: فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام می‌نمایم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام خود توفیق و سربلندی روزافزون رییسی را در مسیولیت جدید از خداوند مسالت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمخانی قوه قضائیه آیت الله دکتر رئیسی رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم؛ همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896409

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • رئیسی: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»