Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:04:26 GMT

تیم های لیگ برتر به داوری گله دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۱۳۸۳

تیم های لیگ برتر به داوری گله دارند

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: همه 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال به داوری ها گله دارند و به طور حتم مشکلی وجود دارد که باید رفع شود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار امگاه روز جمعه پس از شکست تیمش برابر فوتبال سپاهان در نشست خبری افزود: امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان، مربی باهوشی است و به هر تیمی که می رود می داند چگونه با آن تیم کار کند و نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک این پیروزی به تیم سپاهانی ها اظهارداشت: در این دیدار تیم ما با سپاهان پایاپای بازی کرد و در آخر نیمه اول بر روی کار تاکتیکی خوب بازیکنان سپاهان گل را دریافت کردیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد : در این دیدار اخراج بازیکن ما توسط داور و تعویض اجباری کار مان را در این دیدار با مشکل رو به رو کرد و باعث شد نتوانیم در این دیدار موفق ظاهر شویم.
تارتار با بیان این که بازیکنان من در این دیدار همه تلاش خود را برای پیروزی کردند، تصریح کرد: از بازیکنان جوان در این دیدار استفاده کردیم و یک بازکن جوان مانند امیر شبانی را به فوتبال معرفی شد.
وی یادآور شد : امیر قلعه نویی در نتیجه گرفتن استاد است و به خوبی کار می کند.
تارتار با بیان اینکه داور در کارت نخست به بازیکن ما سختگیرانه عمل کرد، افزود: همه تیم های لیگ برتر از داوری گله دارند و تیم ما از داوری ضرر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه داوران ما کم تجربه هستند، اضافه کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل، راه‌اندازی سیستم VAR است که باید در فوتبال از آن استفاده کرد تا این مشکلات رفع شود با هر هزینه ای که دارد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد توانست با یک گل تیم میهمان را شکست دهد.
/6026/8114

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتيال اصفهان داوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود عملکرد فوق‌العاده و نتایج خیره‌کننده‌ای که سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و همینطور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، طلایی‌پوشان اصفهانی سه هفته پیش از پایان نیم فصل اول به دوران رکورد وارد شدند و این دوران تا پیش از دو مسابقه پایانی سال 1402 هم ادامه پیدا کرد.

رقم خوردن 5 شکست پیاپی در لیگ برتر و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا مدیریت باشگاه سپاهان تصمیم به استعفا بگیرد و مورایس وشاگردانش هم به شدت تحت فشار قرار گرفتند.

این روند با سه پیروزی در هفته‌های پایانی سال تا جدی جبران شد، اما کادر فنی و بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانند که اگر در نیمه دوم اولین ماه سالا 1403 کوچکترین غفلتی داشته باشند، شانس قهرمانی در لیگ برتر به طور کلی برای‌شان از دست می رود.

سپاهان در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به استقلال در فاصله 10 امتیازی صدر جدول قرار گرفته است و اگر نتواند در بازی‌های فشرده پیش رو امتیازات لازم را کسب کند، فشار بر مورایس و شاگردانش افزوده می شود.

سرمربی پرتغالی سپاهان که سابقه کار در باشگاه های بزرگ دنیا نظیر اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی را با مورینیو در کارنامه دارد، به خوبی از این وضعیت آگاه است و تمام تلاشش را در روزهای پیش رو به کار می گیرد تا فضا را به نفع خودش و تیم تغییر دهد.

مورایس با سپاهان قرارداد سه ساله دارد و باشگاه نیز چندی پیش بر همکاری 5 ساله با این مربی پرتغالی تاکید کرد و باید دید در ماه‌های آتی و با توجه به نتایجی که کسب می‌شود، چه اتفاقاتی پیرامون این رابطه رخ خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)
  • تراکتور برای سپاهان استارت زد