Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پارس جنوبی جم گفت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم تا پایان فصل نتایج خوبی کسب کنیم. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم نقی‌زاده پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و فقط روی یک کرنر غافلگیر شده و یک گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. به آنها و هواداران محترم‌شان تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله که بتوانند نتایج خوبی بگیرند. ما هم تلاش می‌کنیم که بتوانیم تا پایان فصل نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی از داوری این بازی ابراز رضایت کرد و گفت: داوری عالی بود. بیژن حیدری یکی از داوران بسیار خوب است و در این بازی هم خوب سوت زد.

بازیکن تیم پارس جنوبی جم درباره افت فشار حملات پارس جنوبی بعد از اخراج بازیکن این تیم، خاطرنشان کرد: این اتفاق طبیعی است. ورزشگاه نقش‌جهان زمین استاندارد و خوبی دارد اما تا حدودی عرض‌ آن زیاد است و زمانی که تیم 10 نفره می‌شود، شرایط سخت خواهد شد. بازیکنان سپاهان هم در حال حفظ توپ بودند، اما با این وجود می‌توانستیم باز هم چند موقعیت به دست بیاوریم. اما فوتبال همین است و باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم.

شهرام گودرزی: امیدوارم فشار از روی داوران برداشته شود اصفهان| مهدی کیانی: پارس جنوبی هیچ موقعیتی برای گل‌زنی نداشتتکسیرا: می‌دانستیم مقابل پارس باید تمرکز زیادی داشته باشیم

نقی‌زاده مصدومیت میرجوان را یکی از بدشانسی‌های تیمش در این بازی دانست و افزود: با تعویض‌های که داشتیم، می‌خواستیم تیم را تقویت کنیم اما متاسفانه میرجوان مصدوم شده و به جای او حاتمی به زمین آمد که خوب هم کار کرد. از طرف دیگر یکی از بازیکنان تعویضی ما اخراج شد و این به ضرر تیم ما بود.

وی درباره شانس پارس جنوبی برای پیوستن به تیم‌های صدر جدول تصریح کرد: 3 تا 4 تیم هستند که هم سرمایه‌گذاری خیلی خوبی کرده‌اند و هم بازیکنان خیلی خوبی دارند. همیشه تلاش کرده‌ایم که تیم‌مان بالای جدول بماند. فصل گذشته پنجم شدیم و امسال هم تلاش می‌کنیم که تا آخر فصل بالای جدول باقی بمانیم. کار سختی است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است

به گزارش ورزش سه پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد درباره شرایط این تیم و حضورش در کورس قهرمانی  لیگ برتر با استقلال گفت:هر چقدر که به پایان فصل نزدیک می شویم حساسیت‌ها  بیشتر می‌شود و به اوج می رسد مخصوصا برای استقلال و پرسپولیس که در صدر جدول هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و پا به پای هم تا الان آمده اند.البته خب انتظار من از تیم های تراکتور و سپاهان در این فصل خیلی بیشتر از اینها بود .به هر حال آنها از گردونه رقابت برای قهرمانی تا حدی کنار رفته و شانس شان کمرنگ تر شده ولی باز هم باید تا آخر فصل خوب ادامه بدهند.استقلال و پرسپولیس هم از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتند اما اینطور که شنیدیم مثل اینکه واگذار شدند و ان شاء الله که شرایط شان مناسب تر و بهتر شود.هر تیمی هم شرایطش مناسب باشد و از وضعیتی که وجود دارد بهتر استفاده کنند قهرمان خواهند شد.

رافت درباره واگذاری سهام دو باشگاه گفت: من همیشه گفته‌ام استقلال و پرسپولیس چیزی از خودشان ندارند و به نظرم تنها امیدی که آنها دارند وجود هواداران بی شمار است وگرنه از نظر مالی هر دو باشگاه ورشکسته هستند چون نه استادیوم دارند نه امکانات و این هواداران هستند که باشگاه را حفظ کرده اند.امیدوارم این اتفاقی که افتاده برای هر دو باشگاه باعث تحول و پیشرفت آنها شود و یک مدیریت بسیار خوب داشته باشند و بتوانند شرایط شان را برای سال‌های بعد بهتر کنند.

مهاجم سابق سرخ ها درباره عوامل موفقیت این تیم که می توانند تاثیرگذار باشند گفت: پرسپولیس چندین سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارد .کادر فنی و مدیریت خوبی هم دارد و این در چند سال اخیر ثابت شده . مربیان بسیار خوبی هم آمدند و رفتند و قهرمانی آوردند.در کل فکر می کنم پرسپولیس امسال نیمکت بسیار خوبی نسبت به استقلال دارد.

رافت در پایان گفت: شش بازی حساس باقی مانده که باید دید با توجه به سیاست مربیان و بازیکنان این چلنج و رقابتی که وجود دارد  را تا کجا پیش خواهند برد . من امیدوارم هر چه هست باشگاهی موفق شود که حقش  قهرمانی است.از این بیانه نویسی‎ها و داستان‌ها هم مردم خسته شده اند.به نظرم کیفیت فنی دو باشگاه خیلی بیشتر از این چیزهایی که  در فضای مجازی دیده می‌شود ارزش دارد و به نظرم باید به هر دو باشگاه به هم احترام بگذارند و در فضایی آرام رقابت کنند و  در نهایت هر تیمی حقش باشد قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است