Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:45:30 GMT

سون: رونالدو بیشتر از مستعد بودن، حرفه ایست

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۲۴۱۹

سون: رونالدو بیشتر از مستعد بودن، حرفه ایست

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در مورد اسطوره اش کریستیانو رونالدو و مسیر موفقیت او صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین که در فصل جاری یکی از ستاره های موفق لیگ برتر بوده، به دلیل قهرمانی در بازی های آسیایی اندونزی با لباس تیم ملی کره جنوبی، از سربازی معاف شد اما وی معتقد است این اتفاق نیز بخشی از مسیر او در راه موفقیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سون هیونگ مین گفت: "من معتقدم حرفه ای بودن بیش از استعداد اهمیت دارد. اسطوره من کریستیانو رونالدو نیز اینگونه است و در واقع بیش از استعدادی که دارد، تلاش می کند. من بازیکنان زیادی را می شناسم که ذهنیت قوی ندارند و فکر می کنند داشتن استعداد کافی است."

 

قهرمانی با تیم ملی کره جنوبی در بازی های آسیایی و معافیت از خدمت؟ "این یک موفقیت بزرگ بود و من نه تنها به خاطر خودم، بلکه به خاطر کشورم و همبازیانم به آن دستاورد افتخار می کنم زیرا معتقدم ما کار بزرگی را در بازی های آسیایی انجام دادیم.

 

همانطور که در گذشته نیز گفته ام، هرگز برنامه من اجتناب از سربازی نبود و هدف من این است که یک فوتبالیست بزرگ باشم و معافیت از سربازی نیز بخشی از این هدف است."

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو

نیمه اول ال کلاسیکوی رفت در مونتجوئیک برای رئال اصلا خوب پیش نرفت. بارسا تیم بهتر زمین بود و می‌توانست بیش از یک‌بار نیز دروازه رئال را باز کند. رئال مقاومت کرد و در نیمه دوم ورق را برگرداند. 

ابتدا روی شوت سهمگین جود بلینگام بازی مساوی شد و ستاره انگلیسی در دقیقه پایانی بازی نیز گل دوم را زد تا رئال در زمین بارسا ۱-۲ پیروز شود.

آن اولین ال کلاسیکوی رسمی جود بلینگام بود و موفق به دبل شد. او اگر امشب بتواند دروازه بارسا را باز کند، با رکورد دو ستاره سابق رئال برابری خواهد کرد: رونالدو و فن نیستلروی که در یک فصل در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا دروازه بارسا را باز کرده‌اند. 

رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال در ال کلاسیکوهاست و نیستلروی نیز در فصل ۰۷-۲۰۰۶ در برتری ۲-۰ بازی رفت گل اول رئال را زد و در بازی برگشت که ۳-۳ مساوی شد نیز دبل کرد. این چالش بزرگ و جذاب جود در بازی امشب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم