Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید جایگاه سوم برای استقلال خوب نیست و باید تلاش کنیم تا به شرایط بهتری برسیم.

طرفداری - امید نورافکن در مورد دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان،‌ گفت:

کارمان در نیمه دوم سخت شد. باید گل‌های بیشتری می‌زدیم اما اینطور نشد. خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم. خیلی کار داریم. چندین هفته باقی مانده و باید بهترین نتایج را بگیریم و امتیازات را بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و توانسته در رده سوم جدول قرار بگیرد، افزود:

فکر نمی‌کنم جایگاه سوم برای استقلال خوب باشد. ما با اعضای تیم صحبت کردیم که شرایط بهتر شود. با حرف شما در مورد اینکه جایگاه سوم خوب است موافق نیستم.تلاش می‌کنیم تا در دیدار مقابل العین نتیجه خوبی بگیریم و قبل از عید یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. 

هافبک استقلال در مورد دیدار مقابل العین، عنوان کرد:‌

فوتبال در آسیا به طور کلی تغییر کرده است. قطر و امارات واقعا پیشرفت کردند. الدحیل بازیکنان  گران  قمیت و تاپ لولی داشت که توانستند مقابل ما برنده شوند. در ورزشگاه آزادی با حضور هوادارنمان هم کارمان آسان نیست. آنها مهره‌های خوب خارجی جذب می‌کنند و ما محکوم به برد هستیم.

وی در مورد برنامه فشرده لیگ برتر و استراحت العین قبل از بازی با استقلال، گفت:

فدراسیون  آنها حواسشان به تیم‌های کشورشان در لیگ برتر هست و مراقبت می‌کنند. ما سه روز قبل در قطر بازی کردیم و با خستگی مقابل نفت مسجدسلیمان برنده شدیم. مطمئنا باید با خستگی به مصاف العین برویم. سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با تمام تمرکز به مصاف العین برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • رعایت حقوق بشر در ادبیات سعدی به خوبی تبیین شده است
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد