Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش: حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی با ۱۱ قایق در «باب‌المندب» ناکام ماند / نفتکش مذکور حامل ۱۵۰ هزار تن مواد نفتی بودبامداد روز گذشته یک فروند کشتی نفت کش ایرانی که مورد تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی در محدوده تنگه باب المندب واقع در خلیج عدن قرار گرفته بود، با اقدام به موقع تیم تکاوران محافظ کشتی‌های تجاری مستقر در شصتمین ناو گروه نیروی دریایی از دست دزدان دریای نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرداد: معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش از تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی به یک فروند نفتکش ایرانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد روز گذشته یک فروند کشتی نفت کش ایرانی که مورد تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی در محدوده تنگه باب المندب واقع در خلیج عدن قرار گرفته بود، با اقدام به موقع تیم تکاوران محافظ کشتی‌های تجاری مستقر در شصتمین ناو گروه نیروی دریایی از دست دزدان دریای نجات یافت.
بنابر این گزارش، کشتی نفتکش حامل بیش از یکصد و پنجاه هزار تن مواد نفتی بود که به سلامت به مسیر خود ادامه داد.
گفتنی است ناو گروه‌های نیروی در یایی طی چند سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰۰ فروند نفت کش تجاری را اسکورت نموده و بیش از ۳۰۰ مرحله با دزدان دریایی درگیری داشته‌اند که در این درگیری‌ها کشتی‌هایی با ملیت‌های ایرانی و غیر ایرانی نیز از چنگ دزدان دریایی نجات داده‌اند.
ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر؛ ناو لجستیکی بوشهر و ناو پشتیبانی لاوان در سوم بهمن سال جاری جهت ماموریت دریانوردی به دریا اعزام گردید. برچسب ها: ارتش ، دزدان دریایی ، باب‌المندب

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارتش دزدان دریایی باب المندب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!

محمدپارسا نجفی، کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: چرا امریکایی‌ها نمی‌توانند به مناطق مسکونی یمن حمله کنند؟ به این دلیل که اگر فشار بیشتری وارد کنند؛ انصار الله یمن نیز می‌تواند تنگه‌ی باب المندب را به صورت کامل مسدود کند و این به معنای توقف دو سوم از تجارت دریایی خوهد بود؛ و زنجیره‌ی تولید را برای آمریکا و شرکاء او متوقف می‌کند و طبیعتا مسئولیت این امر نیز با واشنگتن است.

به گزارش دانشجو وی ادامه داد: یمنی‌ها دارای کشتی‌هایی هستند که می‌توانند فراسوی باب المندب کشتیرانی را مورد هدف قرار دهند و دریانوردی جهانی را که به آمریکا خدمت بکند مورد آسیب قرار دهند. از جمله در اقیانوس هند و سایر آبراه ها.

واقعی کلمه درست آمریکا و متحدانش در برابر انصار الله یمن بسته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • اقدام نیروی دریایی پاکستان را ارج می نهیم
  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!