Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انفجار يک دستگاه خودرو بمب‌گذاري شده در شهر"موصل" مرکز استان نينوا، شمال عراق، دستکم يک کشته و 6 زخمي برجا گذاشت.
به گزارش خبرگزاري آريا، منابع امنيتي عراق اعلام کردند، اين خودرو جمعه شب در غرب موصل منفجر شده است.
با وجود شکست گروه تروريستي داعش در عراق، هنوز شماري از اعضاي اين گروه تروريستي در مناطق مختلف اين کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات تروريستي مي زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه تروريستي داعش در سال 2014، با حمايت مالي و نظامي آمريکا و هپيمانان غربي و عربي اين کشور از جمله عربستان با حمله به عراق، بخش‌هاي وسيعي از مناطق شمالي و غربي اين کشور را اشغال و جنايات بي‌شماري انجام داد. به دنبال آن عراق از ايران خواست به بغداد در مبارزه با تروريست‌ها کمک کند.
نيروهاي عراقي با کمک مستشاري جمهوري اسلامي ايران 17 نوامبر 2017 موفق شدند شهر «راوه» Rawa در استان الانبار (غرب عراق) (آخرين پايگاه داعش در عراق) را آزاد کنند. با آزادسازي اين شهر عملا کار داعش در عراق تمام شد.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله

مقاومت لبنان از کشته و زخمی شدن نیروهای وابسته به تیپ گولانی ارتش اشغالگر در عملیات امروز حزب‌الله خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های خود ضد مواضع اشغالگران صهیونیست امروز با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نیروهای تیپ گولانی ارتش اسرائیل خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن امروز دوشنبه بعد از رصد و پیش بینی دقیق تحرکات نیروهای دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی  هنگام عبور نیروهای تیپ گولانی کار گذاشتند.

بر اساس این بیانیه بعد از رسیدن نیروهای تیپ گولانی ارتش صهیونیستی به مکانی که بمب‌ها کار گذاشته شده بودند، آنها منفجر شدند که منجر به کشته و زخمی شدن این نیروها گشت.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت