Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پپ گواردیولا در آستانه بازی پیش‌روی تیمش به تمجید از رقیب پرداخت. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تمجید از رقیب پرداخت.

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: آنچه واتفورد تا به حال در لیگ برتر انجام داده، کاملا حیرت‌انگیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همه مسائل را خیلی خوب سازماندهی کرده‌اند. عملکرد سرمربی واتفورد در فصل جاری بسیار خوب بوده و رقیب ما  تاکنون به امتیازات زیادی دست یافته‌ است.

 او در باره شرایط تیمش افزود: این آخرین بازی منچسترسیتی قبل از 21 روز تعطیلی لیگ برتر است  و مطمئنا همه چیز بسیار نزدیک خواهد بود. چند بازی باقیمانده سیتی تا پایان لیگ برتر برای رسیدن  به اهداف ما بسیار مهم تلقی می‌شود. بازی برابر واتفورد یکی از دشوارترین دیدارهای ما تا پایان فصل به حساب می‌آید. از نظر من مربیگری تنها مختص به مسائل تاکتیکی نیست. به بسیاری از عوامل بستگی دارد و سیتی سعی می‌کند از همه جهات قوی‌تر شود.

 او درباره شرایط بازیکنانش افزود:  دی‌بروینه  و استونز آماده بازی کردن نیستند اما دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل واتفورد ندارند. فرناندینیو هم  برای مدتی از ترکیب سیتی دور خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر اتگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد