Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی‌بابایی از بررسی تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۸ در شورای نگهبان خبر داد.

وی افزود: شورای نگهبان هیچ ایرادی به تبصره ۱۲ نگرفته است و تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۸ در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان لشکری و کشوری دولت از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار کرد: لذا هیچ جلسه مشترکی بین دولت و مجلس برای تجدید نظر در خصوص اصلاح این تبصره برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق کارمندان دولت هفته آینده در مجلس مجدداً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دولت خواستار افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال ۹۸ بود، اما نمایندگان مجلس این امر را با عدالت سازگار نمی‌دانستند لذا پیشنهادی مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارمندان دولت به تصویب مجلس در مجلس به تصویب رسید.
پس از تصویب این تبصره نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس مجلس اعلام کرد که سازمان برنامه این مصوبه را اجرا نخواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اظهارات تاکید کرد: دولت ملزم به اجرای قانون است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حاجی بابایی شورای نگهبان سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:  « طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد