Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی این هفته شهرستان رباط کریم گفت: مسئولان شهرستان باید برای ارتقاء جایگاه شهر تاریخی و کهن رباط کریم تلاش جدّی داشته باشند و هیچ قصوری و تقصیری در این رابطه پذیرفته نیست.
وی همچنین با اشاره به اینکه بر اساس شنیده ها در خط متروی فرودگاه امام (ره)- پرند ایستگاه رباط کریم دیده نشده است از نماینده محترم و فرماندار شهرستان خواست موضوع را تا حصول نتیجه ،پیگیری کرده و به اطلاع مردم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی با اشاره به لیاقت،شایستگی و مدیریت رئیس جدید قوه قضائیه اظهار داشتند: انتظار مردم از دستگاه قضا، اجرای محکم قانون و عدالت و مبارزه با ظلم و فساد است.
وی اضافه کرد: مبارزه و برخورد با ظلم مفاسد اقتصادی و چپاولگران بیت المال و دانه درشتها باید در دوران جدید ادامه یافته و سرلوحه دستگاه قضا باشد تا فساد از جامعه رخت برکند.
خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار 8 ماه قبل هیأت دولت و هشدارهای معظم له درباره اروپا گفت : هیچ کشوری مقدورات خود را به عوامل خارجی گره نمی زند.
وی با بیان اینکه نمی توان رونق اقتصادی و پیشرفت و حل مشکلات کشور را به برجام و FATF و امثال اینها گره زد تاکید کرد: باید از برجام درس بگیریم،اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم و از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.
ترابی گفت: تنها راه حل مشکلات کشور تکیه بر توانمندی های داخلی است و نباید برای حل مشکلات چشم بدست دشمنان داشت.
وی نسبت به اجرای مخفیانه سند 2030 در بعضی از مدارس، هشدار داد و گفت: در جامعه اسلامی مبنا برای آموزش و پرورش،اسلام و قرآن است نه سبک زندگی غربی؛ اگر ثابت شود که برخی بدنبال اجرای سند 2030 باشند،ساکت نخواهیم نشست و محکم برخورد می کنیم.
ترابی با بیان اینکه مدیری که بدنبال سخنران سکولار در مدارس باشد به درد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نمی خورد افزود: دانش آموزان، امانتهای مردم و جامعه هستند و مسئولان آموزش و پرورش باید امانت دار باشند و در آموزش و تربیت دینی آنها تلاش کنند.
تهرام//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش اسلامی ایران جامعه رهبر معظم انقلاب نمایشگاه بهاره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری