Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:22:51 GMT

دشمنان دین خدا قابل اعتماد نیستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۳۲۸۳

دشمنان دین خدا قابل اعتماد نیستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمدفخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود: کسانی که به دشمنان دین اسلام کمک کنند منافق هستند.
وی با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی با آمریکا و استکبار جهانی بیشترین سازش را داشته اند، اظهارداشت: آنان به دلیل این رفتارها به ذلت و خواری دچار شده اند.
خطیب جمعه جوانرود با بیان اینکه عزت از آن خداست خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار به آنان عزت نمی دهند بلکه عزت را از آنها می گیرند و استکبار جهانی خود در منجلاب ذلت گرفتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموستا فخری افزود سعادت و عزت انسان در گروه پیروی از دستورات خدا و رسول اوست.
امام جمعه جوانرود به مناسبت های روز احسان و نیکوکاری، هفته منابع طبیعی و درختکاری و سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و یادآور شد: هریک از این روزها مناسبت های مبارکی هستند که باید گرامی داشته شوند.
وی در پایان مردم را به تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت دعوت کرد.

**برپایی میز خدمت ادارات و نهادهای جوانرود در حاشیه نماز جمعه
مدیران ادارات و نهادهای شهرستان جوانرود از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن، امور آب شهری، بسیج، بهزیستی و هلال احمر در این میز خدمت به سئوالات مراجعه کنندگان پاسخ دادند.
ویزیت رایگان به مناسبت روز شهید، ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام و جمع آوری کمک برای نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توزیع نهال و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه نماز جمعه جوانرود انجام گرفت.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استکبار بنیاد شهید و امور ایثارگران دین کمیته امداد امام خمینی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد