Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی برابر نامی نو به برتری رسید تا تکلیف قهرمان در بازی سوم مشخص شود.

آزاده زمان پور، سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار گفت: بازی بسیار سخت و حساسی بود. هر دو تیم برای برد آمده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه موفق شدیم با پیروزی بازی را به دیدار سوم بکشانیم. تا همچنان امید به قهرمانی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بازی دوم شروع خوبی نداشتیم. ولی رفته رفته بازیکنانم  کنترل بازی را در دست گرفتند و تمام برنامه‌هایی که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین بازی پیاده کردند که خوشبختنانه جواب هم داد.

زمان پور در مورد بازی سوم نیز گفت: قطعا بازی سخت‌تری خواهد بود. اما تیم دانشگاه آزاد در این دیدار هم از امتیاز میزبانی برخوردار است. بنابراین یک پوئن خوب و مثبت برای تیم ما محسوب می‌شود. امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال سال خوبی را در لیگ سپری کردیم. بازی‌های سختی را داشتیم که نتیجه گرفتن در آن بازی‌ها بسیار دشوار بود. اما بازیکنانم همه تلاش خود را به کار گرفتند و در نهایت موفق شدیم در فینال حاضر باشیم. در حال حاضر نیز تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا مقام قهرمانی را کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بانوان برنا فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم

امیر رضا ده بزرگی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

او در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ده بزرگی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند