Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود، انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار اسبق تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام نوشت:

انتصاب برادر عزیزم جناب آقای رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک عرض می‌کنم. با شناختی که به واسطه دوستی چهل ساله از ایشان دارم، مطمئنم که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و تحقق آموزه های انقلاب در مسئولیت جدید به کار خواهند گرفت حقیقتا دستگاه قضا اگرچه نقطه پایان حل و فصل چالش ها و اختلافات جامعه است اما مهمترین جایگاه احیای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ان‌شاءالله با همت ایشان و همکاران دلسوز و پر تلاش در قوه قضاییه، از طریق قاطعیت در برخورد با مجرمان و احقاق حقوق عامه ، کارآمدی و اثربخشی این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

امیدوارم این برادر عزیز که اولین مسئولیتش، با حکم امام راحل و در دستگاه قضا بود در جایگاه ریاست قوه قضاییه منشا تحول باشند همچنانکه الحق در خدمت به زوار خورشید خراسان منشا اثر و تحول بوده‌‎اند.

بیشتر بخوانید:
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد

نگاهی به زندگینامه، سوابق قضایی، اجرایی و علمی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قالیباف آیت الله رئیسی ریاست قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش، گفت: روز ارتش را به همه ارتشی‌های غیور جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی به ویژه رزمندگان نیروی زمینی در نقاط مرزی تبریک و تهنیت می‌گویم.

گفتنی است، ۲۹ فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

کد خبر 6079476 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • هشدار رئیسی به اسرائیل؛ هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • اولین واکنش ابراهیم رئیسی به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل
  • ماراتن ریاست در بهارستان