Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@12:14:31 GMT

مسابقات کشوری پونی سواران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۵۳۸۶

مسابقات کشوری پونی سواران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، ظهر جمعه هفدهم اسفندماه، با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به ورزش، مسابقه کشوری پونی سواران "جام مادر" در رده مهارت های سواری و پرش با همت فدراسیون سوارکاری، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت سوارکاری استان و کمیته پونی کلاب استان یزد با هدف شناسایی استعدادها و شکوفایی آن ها در حوزه سوارکاری، آموزش و مهارت آموزی و همچنین گسترش ورزش مفرح سوارکاری در بین کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات 10 سوارکار کودک و نوجوان در بخش پرش مبتدی، 12 سوارکار در بخش پرش پیشرفته، 3 سوارکار در رده اوکوئی فان( با کمک مربی)، 5 سوارکار در رده اکوئی فان  مبتدی و 7 سوارکار در رده اکوئی فان پیشرفته در باشگاه سوارکاری صفائیه به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات در رده پرش پیشرفته مقام اول پارسا دهقان (استان تهران)، مقام دوم سونیا توانگر( استان یزد)، مقام سوم امیرحسین رحمیان(استان یزد)، مقام چهارم امیرحسن طلاییان (استان یزد) و مقام پنجم مبین زارعی (استان تهران) معرفی شدند.

در رده پرش مبتدی از محمد حاجی صادقی(استان یزد) به عنوان مقام اول، احسان تیغ ران(استان اصفهان) مقام دوم، نیکا مرادوند(استان اصفهان) مقام سوم، مبینا ترابی(استان اصفهان) مقام چهارم و از محمد حسام زارع(استان یزد) به عنوان مقام پنجم نام برده شد.

اما در رده اکوئی فان پیشرفته آریابد رفیع زاده(استان اصفهان) به عنوان مقام اول برگزیده و بعد از وی مقام دوم مهرداد حاجی صادقی(استان یزد)، مقام سوم شانار زیدی(استان اصفهان)، مقام چهارم باران خسرویان(استان اصفهان) و مقام پنجم نونا نادی(استان اصفهان) معرفی شدند.

در ادامه نیز سهیل تیغ ران(استان اصفهان) مقام اول رده اکوئی فان مبتدی را کسب و ضحی دانشگر(استان یزد) به عنوان مقام دوم، آیسا مستقل(استان اصفهان) مقام سوم و طاها حیدریان(استان اصفهان) به عنوان مقام چهارم برگزیده شدند.

در رده اکوئی فان با کمک مربی نیز مقام اول به بهار کاظم پور(استان یزد)، مقام دوم به رومینا حاتمی(استان یزد)، مقام سوم به پارسا پیروزه(استان اصفهان) و مقام چهارم به زهرا میرجلیلی(استان یزد) اختصاص یافت.

گفتنی است در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات احکام قهرمانی، تندیس ویژه مسابقات، رزت و حمایل به حائزین مقام ها اعطا گردید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری