Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین مجتمع صنعتی و مکانیزه تولید سرب و مس کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دفاع در ده نمک استان سمنان افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته مدیر عامل گروه صنعتی شهید عارفی، در این مجتمع صنعتی که بنیانگذار تولید فلزات غیر آهنی در کشور است سالانه 100 هزار تن محصول تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت علی لو افزود: از مجموع تولیدات سالانه در این مجتمع، 60 هزار تن سرب ، 12 هزار تن مس آند و بقیه محصولات جانبی شامل انواع آلیاژهاست.
مدیر عامل گروه صنعتی شهید عارفی گفت: سرب و مس تولید شده در این مجتمع به عنوان صنایع مادر ، علاوه بر تامین صد در صد نیاز کشور تا 30 در صد به کشورهای همسایه ،  آسیایی و اروپایی صادر میشود.
علی لو گفـت: محصولات جانبی تولید شده در این مجتمع صنعتی نیز صد درصد جنبه صادراتی دارد.
مدیر عامل گروه صنعتی شهید عارفی با بیان اینکه مواد اولیه تولید مس در این مجتمع از معادن غنی استان سمنان تامین میشود گفت: برای تولید سرب هم سالانه پنج میلیون دستگاه باتری فرسوده از سراسر کشور وارد مجتمع میشود.
علی لو با بیان اینکه طراحی سیستم های تولید و دانش فنی به کار گرفته شده در این مجتمع کاملا بومی و داخلی است افزود: فرآیند تولید در 10 کارخانه این مجتمع  مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و سازگار با محیط زیست است.
مدیر عامل گروه صنعتی شهید عارفی گفت: به این منظور طراحی و ساخت فیلترهای کیسه ای با تلاش متخصصان داخلی و به کارگیری آن در مجموعه ، روزانه 15 تن گرد و غبار حاصل از تولید سرب و مس جمع آوری و به چرخه تولید برمیگردد.
محصولات تولید شده در این مجتمع صنعتی در 15 صنعت از جمله خود رو سازی، الکترونیک، مخابراتی، شوینده ها و باتری سازی کاربرد دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افتتاح بزرگترین مجتمع تولید سرب مس ده نمک سمنان معاون اول رئیس جمهور جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی  این شهرستان با هدف فرآوری محصولات معدنی از سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این حوزه و افتتاح رسمی این طرح در آینده نزدیک خبر داد.
 عباس گودرزی افزود:سنگهای  معدنی موجود در شهرستان و استان  در مرحله او.ل دانه بندی و فرآوری می شود و در مرحله های بعدی وارد تولید محصولات پایین دستی دیگری می شود و گام بلندی برای جلوگیری از خام فروشی خواهد بود.
 نماینده مردم بروجرد همچنین در دیدار با جمعی از مردم بروجرد در مسجد ثارالله در خصوص رفع مشکلات حرم امامزاده جعفر این شهرستان قول پیگیری داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی