Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: در سال ۹۸ ساخت ۷۵۰ منزل مسکونی برای مددجویان آغاز می‌شود و تمامی مددجویان این استان صاحب‌خانه می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با حضور در دانشگاه بجنورد به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در کمک‌رسانی به محرومان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی خدمت به جامعه است به‌این‌ترتیب تقویت همدلی و کمک به اقشار مختلف جامعه می‌تواند تأثیرات مثبتی در تقویت اساس جامعه داشته باشد.

الهی راد در ادامه یکی از مهم‌ترین سفارش‌های اسلام را داشتن روحیه خدمت و کمک به دیگران عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت دانشجویان در طرح‌های مشارکتی تأثیرات خوبی در رفع نیاز مددجویان دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در جهت آگاه‌سازی جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد این استان نیز خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با برگزاری اردوهای جهادی، کلاس‌های قرآنی و همچنین آموزش‌های فنی اقدامات مهمی برای توانمندی فکری و اقتصادی محرومان و شکوفایی استعدادهای آن‌ها ارائه دهند .

الهی راد ادامه داد: دانشگاه می‌تواند با تبلیغ سبک زندگی اسلامی در میان مردم مناطق محروم و همچنین زمینه‌سازی برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک در کنار کمیته امداد فعالیت‌های اثربخشی را صورت دهند.

وی در ادامه به مشارکت دانشجویان در طرح‌های مختلف کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: حضور جامعه دانشگاهی در طرح اکرام نیز تاکنون دستاوردهای خوبی را سهم محرومان کرده است به‌طوری که حامیان این طرح امسال ۱۷ میلیارد تومان به این کودکان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه حدود هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اضافه کرد: مشارکت شما دانشجویان می‌تواند زمینه تحصیل سایر دانشجویان نیازمند را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه طی امسال موفقیت‌های خوبی در حوزه اشتغال سهم مددجویان شد، افزود: در سال ۹۸ ساخت ۷۵۰ منزل مسکونی برای مددجویان آغاز می‌شود و به‌این‌ترتیب تمامی مددجویان این استان صاحب‌خانه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظرفیت دانشگاه ها کمک به مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سجادی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از چند روز گذشته که ما شاهد بارندگی‌های شدید در مرکز و جنوب استان سیستان و بلوچستان هستیم امدادرسانان جمعیت هلال احمر این استان به همراه سه استان فارس، یزد و کرمان تاکنون به ۱۱۲ روستا امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۹۹ تیم امدادی با همکاری نجاتگران با استفاده از بالگرد‌های جمعیت هلال احمر موارد امدادی شان را توسط چرخ بال‌ها و بالگرد‌های هلال احمر انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی‌هایی که در حوزه‌ی مدیریت بحران استان انجام شده ۳۶ سورتی پرواز در مناطق مختلف شهرستان‌های کنارک، سراباد، نیکشهر و قصر قند انجام و هموطنانی که در این شهرستان‌ها همچنان اسیر سیل هستند امداد رسانی شدند.

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان