Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار‌های هفته ششم و هفتم (پایانی) از مرحله نهایی لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» روز دوشنبه – ۲۰ اسفندماه در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود تا سکونشینان این رقابت‌ها مشخص و معرفی شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدار‌های هفته ششم و هفتم (پایانی) از مرحله نهایی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» روز دوشنبه - ۲۰ اسفندماه با حضور ۸ تیم برتر راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد تا سکونشینان مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لوازم خانگی کن، بنیاد گیلان، هیئت تکواندو شهرستان کرج، هیئت تکواندو استان گلستان، هیئت تکواندو جنوب‌غرب تهران، ققنوس، باشگاه ورزشی داتیس یزد، آینده سازان لوازم خانگی کن تیم‌های حاضر در مرحله در نهایی هستند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته ششم///
تیم هیئت تکواندو شهرستان کرج - تیم ققنوس
تیم هیئت تکواندو جنوب غرب تهران - تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد
تیم آینده سازان لوازم خانگی کن - تیم هیئت تکواندو استان گلستان
تیم بنیاد گیلان - تیم لوازم خانگی کن

هفته هفتم///
تیم هیئت تکواندو شهرستان کرج - تیم هیئت تکواندو جنوب غرب تهران
تیم ققنوس - تیم هیئت تکواندو استان گلستان
تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد - تیم لوازم خانگی کن
تیم آینده سازان لوازم خانگی کن - تیم بنیاد گیلان

گفتنی است؛ در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم لوازم خانگی کن با کسب ۱۵ امتیاز صدر جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد، بنیاد گیلان با کسب ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و داتیس یزد نیز با ۱۱ امتیاز سوم شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تکواندو بانوان جام کوثر میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد