Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:39:28 GMT

ادعای میرر: توافق اولیه پپ گواردیولا با یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۸۵۵۷

ادعای میرر: توافق اولیه پپ گواردیولا با یوونتوس

روزنامه انگلیسی میرر به نقل از روزنامه‌نگاری که اولین بار خبر انتقال رونالدو به یووه را اعلام کرده بود، مدعی شد پپ گواردیولا با باشگاه یوونتوس برای جایگزینی مکس الگری به توافق رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر به نقل از لوئیجی گوئلپا، روزنامه‌نگار ایتالیایی نشریه ایل جورناله، کسی که اولین بار خبر انتقال کریستیانو رونالدو به تورین را اعلام کرده بود، مدعی شد که پپ گواریولا، سرمربی منچسترسیتی با پیشنهادی چهارساله برای هدایت یوونتوس روبرو شده و با این پیشنهاد به صورت لفظی موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

میرر به نقل از این روزنامه‌نگار نوشت:" من متوجه شدم که پپ گواردیولا با باشگاه یوونتوس به توافق لفظی رسیده تا برای چهار سال آینده سکان هدایت این باشگاه را به دست بگیرد. همان منبعی که خبر انتقال رونالدو به یووه را فاش کرده بود این خبر را به من داده است".

 

بدون تردید هواداران منچسترسیتی از انتشار این خبر بسیار ناراحت خواهند شد. گواردیولا از زمان بدست گرفتن هدایت سیتی در این تیم بسیار موفق بوده. شاگردان او در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به لیورپول صدرنشین لیگ برتر هستند و فصل پیش هم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده‌اند. منچسترسیتی ماه گذشته میلادی توانست جام اتحادیه را هم فتح کند تا جام دیگری به افتخارات گواردیولا در تیم آبی شهر منچستر اضافه شود.

 

 

مالکین منچسترسیتی گواردیولا را با هدف تبدیل شدن به یکی از قدرت‌های برتر اروپا به تیم‌شان منتقل کردند و درخشش سیتی در دوران گواردیولا نشان می‌دهد که چرا مالکین یوونتوس از هم‌اکنون برای پر کردن جای خالی آلگری در انتهای فصل، دست به دامان پپ شده‌اند.

 

 

منچستر سیتی یوونتوس پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی یوونتوس پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏

با گزارش "ورزش سه"، انتقاد بارسایی‌ها از عملکرد ضعیف ژوائو ‏کانسلو در بازی مقابل رئال مادرید همچنان ادامه دارد. امروز رونالد ‏دی‌بوئر، ستاره هلندی سابق بارسا، در یکی از شدیدترین حمله‌ها به ‏کانسلو خواهان پس فرستادن مدافع پرتغالی به تیمش ‏منچسترسیتی شد. ‏

کانسلو در حال حاضر بازیکن منچسترسیتی است ولی از آخرین باری ‏که برای سیتی به میدان رفت بیش از یک سال می‌گذرد. او بعد از ‏مدتی شکرآب شدن رابطه‌اش با پپ گواردیولا در نهایت بعد از درگیری ‏با او در تمرین به بایرن مونیخ قرض داده شد و سپس به صورت ‏قرضی به بارسا آمد. ‏

رونالد دی‌بوئر با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف کانسلو در شکست ‏مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید می‌گوید حالا می‌شود فهمید که ‏در دعوای کانسلو و پپ حق با مربی سیتی بوده است. ‏

دی‌بوئر که با سایت هلندی زیگو اسپورت صحبت می‌کرد گفت: "حالا ‏می‌فهمم که چرا پپ از کانسلو خوشش نمی‌آمد. او فقط فوتبال ‏خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند مهم فقط این است که وقتی ‏توپ را می‌گیرد ادا و اصول دربیاورد. تو مدافعی پسر، این کارها یعنی ‏چه!"‏

مارکو فان باستن هم در مصاحبه با همین سایت هلندی صحبت‌های ‏دی‌بوئر را تایید کرد و گفت: "باور کردنی نیست که کانسلوی 29 ساله ‏دائم همان اشتباه‌ها را تکرار می‌کند". ‏

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!