Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیر کل ورزش و جوانان از روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار حامل پیام شهدا و پرچم متبرک به تربت امام حسین (ع) در استان تجلیل کرد. روح الله بصیری نیا در این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان و مجموعه همکاران در خصوص سفر خود عنوان کرد: این سفر را از شهر کربلا به نیت انتقال پیام شهدا و پیام برای منتظران امام زمان(عج) آغاز وبا پیمودن شهرهای ایران مجدد به سمت کربلای معلا رکاب خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی و مدیریت مصرف را از دیگر اهداف این سفر بر شمرد و مقصد بعدی خود را برای ادامه این سفر استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد. مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این دیدار ضمن قدر دانی از تلاش های مجدانه این ورزشکار، اینگونه ورزش ها را برای میل به اهداف و اصول محوری و کسب فضایل اخلاقی بسیار ارزشمند برشمرد و ادامه داد: برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان و یادواره 66 شهید ورزشکار همه دال بر عظمت و محوریت شهدا در کسب این اهداف است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان امام حسین خراسان جنوبی کربلا ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 امشب (شنبه) در مجموعه پِک برگزار شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در این تمرین حاضر شدند.

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

هاشمی در جمع گفت: امیدوارم دل مردم ایران را شاد کنید و با قهرمانی آسیا به آنها عیدی بدهید. جوانگرایی کاری سخت اما اثربخش بود که توسط کمیته فوتسال و با راهبری سرمربی تیم ملی انجام شد. وزارت ورزش از تیم ملی فوتسال حمایت لازم را خواهد داشت و ان‌شاءالله اگر با قهرمانی برگردید، جایزه خیلی خوبی به شما خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری جام رمضان در سراسر کشور تصریح کرد: جام فوتسال رمضان در همه نقاط ایران برگزار شد و پیشنهاد می‌کنم الگویی برای کسورهای مسلمان باشد تا تورنمنت رمضان کاپ را داشته باشیم. ما در ایران مسابقات فوتسال دانش‌آموزی را برگزار کردیم که مسلم اولادقباد هم در آن بازی‌ها به میدان رفت. این رویدادها به توسعه فوتسال ایران کمک می‌کند. امیدوارم با تبعیت از کادر فنی، دل مردم ایران را خوشحال کنید و من تلاش می‌کنم برای بازی فینال به تایلند بیایم.

لیست نهایی تیم ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد

هاشمی همچنین جایزه آقای گلی دو فصل پیش لیگ برتر فوتسال را به سعید احمد عباسی و نیز هدیه‌ای به وحید شمسایی سرمربی تیم ملی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!