Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ستارخان با اشاره به دستگیری عامل درگیری‌ها در منطقه طرشت، گفت: متهمی که از مشتریان خود مبالغ بیشتری از اجرت کار تقاضا می‌کرد و در صورت خودداری از پرداخت پول درخواستی با آن‌ها درگیر و نهایتا با تهدید و زورگیری از آن‌ها پول دریافت می‌کرد، با تلاش مأموران دستگیر شد.

سرهنگ "علیرضا شعبانپور در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:اواخر آذرماه سال جاری بود که وقوع یک درگیری در منطقه طرشت به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام که بلافاصله نزدیک‌ترین واحد گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان بیان داشت: با حضور ماموران در محل، شاکی که آثار ضرب و شتم در روی بدن وی مشاهده می‌شد به مأموران گفت: " خودرو بنده در اتوبان تهران – کرج دچار نقص فنی شد؛ در همین زمان خودرویی که تعمیرگاه سیار بود به خودروام نزدیک و راننده آن با چرب زبانی مدعی شد که مهارت تعمیر خودرو ام را دارد و شروع به تعمیر خودرو کرد. پس از مدتی گفت: خودرو نیاز به تعمیرات اساسی دارد و باید به تعمیرگاه وی که در منطقه طرشت است، منتقل شود لذا خودرو را به کمک این شخص به تعمیرگاهی در طرشت منتقل کردم و قرار بر این شد که با پرداخت بیعانه، امروز با تکمیل پرداخت الباقی دستمزد، خودرو را تحویل بگیرم.

شاکی در ادامه، گفت: با مراجعه به محل، متهم مدعی مبالغی بیش از قیمت توافق فی مابین شد؛ وقتی به او اعتراض کردم، ناگهان با سلاح سرد که داخل مغازه بود و با کمک کارگر‌های داخل تعمیرگاه شروع به ضرب و شتم من کردند.

با طرح شکایت شاکی، پرونده‌ای مقدماتی در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت تحقیقات در این پرونده را بر عهده گرفتند.

همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده، چند پرونده مشابه دیگری به این کلانتری ارجاع شد که در آن شکات اظهار داشته بودند توسط مالک تعمیرگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؛ لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد این فرد با اجاره کردن یک گاراژ، رانندگان خودرو را در اتوبان تهران – کرج با چرب زبانی اغفال می‌کند.

سرهنگ شعبانپور با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات ضربتی در صبح روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه جاری دستگیر شد، عنوان داشت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی از مجرمین سابقه دار است و در بازرسی صورت گرفته از محل گاراژ یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم، ۱۰ فقره کامپیوتر خودروی‌های سواری مسروقه کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق پلیس دستگیری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز