Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: 365 میلیارد ریال در مرحله سوم تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی به صندوق کارآفرینی امید استان ابلاغ شد.

محمد زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات اشتغال پایدار به طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا بعد از تصویب و ابلاغ توسط کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مجموع اعتبار ابلاغی به صندوق کارآفرینی امید استان از ابتدای امسال در سه مرحله 713 میلیارد ریال بوده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: تا پایان بهمن ماه گذشته تسهیلات 560 طرح اشتغال روستایی و عشایری به مبلغ 345 میلیارد ریال از این محل در استان پرداخت شده است.
وی یادآور شد: با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید زمینه اشتغال یکهزار و 350 نفر در استان فراهم می شود که نشان می دهد هر فرصت شغلی به طور متوسط 260 میلیون ریال هزینه دارد.
زنگنه گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی 321 طرح به مبلغ 210 میلیارد ریال در زیربخش های کشاورزی و عشایری مانند دام اصلاح نژاد، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین 35 طرح به مبلغ 50 میلیارد ریال در بخش صنایع و معادل کوچک، 31 طرح به مبلغ 20 میلیارد ریال در فعالیت های مربوط به خدمات و فناوری، 76 طرح به مبلغ 37 میلیارد ریال در حوزه گردشگری، بوم گردی، صنایع دستی و فرش بوده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات به صندوق های خرد محلی بانوان روستایی استان خبر داد و گفت: ایجاد نظام تامین مالی خرد با عنوان ایجاد صندوق های خرد محلی نیز از سوی این صندوق در کمیته ملی تصویب شد.
وی اظهار داشت: در این زمینه 97 صندوق خرد بانوان و آقایان در روستاهای استان تشکیل شد و 30 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال تسهيلات بانكها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد