Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سوی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم به عنوان مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشوری در سال ۱۳۹۷ برگزیده شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به عنوان "مرکز مشاوره بر‌تر کشوری" در سی امین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سی امین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور که توسط دفتر مرکزی مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (۱۲ و ۱۳ اسفند ۱۳۹۷) و با میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به دریافت عنوان "مرکز مشاوره برتر کشوری" شد.
تلاش‌های ارزنده در راستای ارتقاء سطح سلامت روانی و اخلاقی دانشجویان و بهره گیری از تجارب اساتید وانشناسی در پیشگیری از آسیب‌های روانی – اجتماعی و همچنین ارائه خدمات روان‌شناختی، مددکاری، روانپزشکی، مشاوره فردی، گروهی، تحصیلی، ارتباطی، پیش از ازدواج، زناشویی، خانوادگی و شغلی به دانشگاهیان، برگزاری کارگاه‌های روانشاختی به صورت هفتگی و تشکیل کانون هسته همیاران سلامت از دلایل این انتخاب بوده است.
لازم به ذکر است ارائه خدمات مشاوره‌ای در این مرکز به صورت رایگان می‌باشد و به طور متوسط در هر سال تحصیلی بالغ بر هزار مراجعه کننده از خدمات مشاوره‌ای بهره می‌برند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر گردهمایی دفتر مشاوره و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دکتر سالاری در آیین بهره برداری از این طرح گفت: مرکز خدمات جامع سلامت ابارش جزء ۲۷ طرح محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که با بهره برداری از آن ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت این روستا تحت پوشش خدمات مرکز قرار خواهند گرفت. وی افزود: زمین این مرکز با برآورد هزینه ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرسلامت مرحوم محمد حسین ابارشی در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که با افتتاح آن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه ۴۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال است که مردم می‌توانند خدمات بهداشتی و درمانی را از این مراکز دریافت نمایند. ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در ادامه گفت: سبزوار در حوزه بهداشت و درمان از ۲۲ دانشگاه و همچنین در تعداد بیمارستان و مراکز درمانی از ۱۳ دانشگاه در سطح کشور بزرگتر است که این از افتخارات غرب خراسان محسوب می‌شود. وی افزود: ظرفیت‌های بی نظیری در ارائه خدمات درمانی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار وجود دارد که در صورت دیده شدن می‌تواند این خطه از کشور را به قطب گردشگری سلامت تبدیل نماید که نمونه آن دانشکده دندانپزشکی است که امیدواریم این فرصت فراهم و در اختیار دانشگاه قرار گیرد. ابراهیمی اظهار کرد: در سفر آینده دولت به استان خراسان رضوی نیاز است تا در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بویژه دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای شود چرا که فراهم شدن آن بار درمانی استان را به شدت کاهش خواهد داد.  در ادامه این آیین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از تمامی فعالان حوزه سلامت، خیرین و افرادی که در ساخت این مرکز کمک نموده اند قدردانی کرد و با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در حوزه سلامت گفت: دولت با تمام توان خود قادر به ارائه خدمات در یک زمان کوتاه به مردم نیست، نکته مهم و تسریع کننده بحث مردمی سازی، مشارکت و پیوند خدمات بین دولت و مردم است، لذا نقش خیرین و سرمایه گذاران در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است. دکتر حسینی با تاکید برظرفیت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به پیشرفت‌های آموزشی، تجهیزات درمانی و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه لازم است که برخی امکانات و خدمات درمانی در همین شهرستان به مردم ارائه گردد، لذا بایستی برای مراکزی، چون سبزوار با توجه به اینکه بیش از نیم میلیون نفر را تحت پوشش دارند در نظام سلامت نقشی تعریف شود. وی ابراز امیدواری کرد ما به دنبال ایجاد ظرفیت برای توسعه متوازن در استان هستیم و قول می‌دهیم هرآنچه در توان سازمان است بکار گرفته شود تا خدمات درمانی به سبزوار داده شود.

دیگر خبرها

  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز