Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیر امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : حجم تجارت برای توسعه روابط تجاری بین ایران و عراق به 20 میلیارد دلار افزایش یافته و امیدواریم فارس از این سهم شرایط بهتری برای خود ایجاد کند.

‌به گزارش ایسنا، ایرج موفق صبح شنبه 18 اسفندماه در آئین تکریم رئیس و معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه دستورالعمل تولید به استان‌ها ابلاغ شد، اظهار کرد: تفویض اختیارات از مسائل مهمی است که تمام اختیارات در مرکز به استان‌ها تفویض خواهد شد و تفویض اختیارات ثبت سفارشات به استان‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های وزیر 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تامین مواد اولیه اختصاص یافته و ابلاغ شده و دوستان می‌توانند درخواست‌های خود را به سازمان تحویل دهند.

مدیر امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بیش از 900 میلیون تومان از محل رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده و حدود 35 درصد تخصیص یافته و امیدواریم این رقم با حمایت بانک‌ها از بخش‌های تولید و تجارت و اصناف افزایش یابد.

موفق، لازمه‌ی تولید و اشتغال را برندسازی دانست و بیان کرد: مدیران دولتی و بخش خصوصی در استان فارس به سمت برندسازی حرکت کنند اگرچه کارهای خوبی در این زمینه انجام شده که باید ادامه یابد و با توجه به فعالیت 300 واحد صادراتی در فارس که 5 واحد صادرات خدمات فنی مهندسی فعالیت دارد نسبت به شرایط استان می‌تواند بیشتر شود و این تعداد افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از صادرات مواد معدنی خام در دستور کار وزارتخانه است، تصریح کرد: امیدواریم صادرات مواد معدنی با فرآوری و افزایش ارزش افزوده به گونه‌ای انجام شود که استان فارس سهم بیشتری از ارزش افزوده مواد معدنی کشور را نصیب خود کند.

مدیر امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دکتر همتی بالاترین امتیاز ارزیابی در سطح کشور داشتند و رتبه یک روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور را کسب کردند، اظهار کرد: مهندس رضازاده از سابقون سازمان و استان فارس است و با تجارب خوبی که دارد در این مدت که سرپرستی سازمان را تقبل کرده است امیدواریم به گونه‌ای عمل کند که شرایط از وضعیتی که هست عدول نکند و مرحله به مرحله در راستای توسعه گام‌های موثرتری برداشته شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن قدردانی از علی همتی رئیس سابق، رضازاده به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس معرفی شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط تجاری بین ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان برای دومین بار، شاهد حضور وزیر صنعت معدن و تجارت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر صمت در قالب سفر هیأت دولت دو روزه خواهد بود، تاکید کرد: وزیر صمت امروز و فردا در استان حضور یافته و از طرح‌های صنعتی مهم و همچنین بنگاه‌های اقتصادی استان سمنان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح چهار پروژه اقتصادی و تولیدی با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم خبر داد و ادامه داد: این کارخانه‌ها در زمینه منسوجات، باطری، طرح‌های نیروگاهی و… خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از جمله دیگر برنامه‌های وزیر صمت در استان است، ابراز کرد: شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت امشب در سمنان نشست با کارآفرینان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاهیان خواهد داشت، گفت: افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری فردا پنجشنبه از دیگر برنامه‌های وزیر صمت است.

کد خبر 6080568

دیگر خبرها

  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی