Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه دولتی کره‌شمالی در گزارشی اعلام کرد، واشنگتن مسئول ناکامی دومین اجلاس رهبران آمریکا و کره‌شمالی است که اواخر فوریه در ویتنام برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه دولتی کره‌شمالی به نام رودونگ سینمون گزارش داد: مردم در کره‌شمالی و کشورهای دیگر صادقانه و از ته قلب می‌خواستند که این اجلاس موفقیت‌آمیز بوده و نتایج خوبی به همراه داشته باشد اما واشنگتن باعث شد که این مذاکرات بی‌ثمر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین اجلاس میان کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در هانوی، پایتخت ویتنام بدون توافق به پایان رسید. با این حال ترامپ این مذاکرات را سازنده دانست. نشست اول رهبران آمریکا و کره‌شمالی سال گذشته در سنگاپور برگزار شد اما در نهایت با یک اعلامیه مبهم برای عاری‌سازی شبه جزیره کره از تسلیحات هسته‌ای به پایان رسید و از آن زمان، پیشرفت ملموسی حاصل نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش

تیم ملی فوتسال ایران، تورنمنت چهارجانبه ویتنام را با شکست آغاز کرد

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام، مقابل مراکش، هشتمین تیم برتر رنکینگ جهان، با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.

شاگردان وحید شمسایی که برای آماده‌سازی خود برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در این تورنمنت حاضر شده‌اند، در این دیدار نتوانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند و در نهایت با نتیجه‌ای ناامیدکننده زمین مسابقه را ترک کردند.

مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی برای ایران در این بازی گلزنی کردند.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در این تورنمنت، روز شنبه 12 اسفند به مصاف نیوزلند خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ: حمله حماس وحشتناک بود، اما اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد