Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با هم اندیشی و همکاری امور سرمایه انسانی و با مشارکت و نظارت امور حراست این بانک، صبح امروز دومین آزمون مشاغل تخصصی کارکنان بانک را با هدف ارتقاء سطح کارشناسان و امور کارشناسی برگزار نمودند.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه ایرج شیخ زاده مدیر مرکز آموزش و پژوهش و رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی این بانک با حضور در محل برگزاری از نزدیک، بر مراحل اجرایی آزمون نظارت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان‌ذکر است ۱۲۴نفر از کارکنان بانک با حضور در این آزمون عمومی و تخصصی، امکان ارتقاء از بانکیار به کمک کارشناس و یا ارتقاء از کمک کارشناس به کارشناس را پیدا نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد