Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر رجبی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در بخش عکس هزار و 273 اثر، اینفوگرافی 150 اثر، موشن گرافی 194 اثر، پوستر 414 اثر و تصویر سازی 695 اثر به دبیر خانه این هنرواره ملی رسیده است.
وی افزود: هرمندان استان اردبیل در مجموع با 546 اثر، تهران با 463 اثر، آذربایجان شرقی با 241 اثر و استان خراسان رضوی با 142 اثر بیشترین آثار را به دبیرخانه این هنرواره ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نتایج داوری آثار ارسالی هفته آخر اسنفدماه اعلام خواهد شد، اظهار داشت: آثار ارسالی در تهران توسط بهترین و خبره ترین افراد کشور داوری می شود.
رجبی بیان کرد: آیین اختتامیه نمایشگاه آثار منتخب و تجلیل از برگزیدگان با حضورمسئولان کشوری و هنرمندان از سراسر کشور روز های سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد.
رییس حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: موضوعاتی مانند وضعیت اسفناک کشور در پیش از انقلاب و در دوران رژیم پهلوی از ابعاد مختلف و موفقیت ها و دستاوردهای 40 ساله انقلاب در عرصه‌ های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی از جمله محورهای این هنرواره است.
او با اشاره به اینکه این هنرواره در 2 بخش رقابتی و کارگاهی (ورک شاپ تولید اثر) برگزار می شود، افزود: بخش کارگاهی در رشته کارتون و کاریکاتور با عنوان دونالد سلمان در دی ماه با حضور هنرمندانی از 13 استان کشور به مدت 2 روز در اردبیل برگزار شد و بخش رقابتی نیز در رشته ‌های عکاسی، موشن گرافیک ، اینفوگرافیک و طراحی نشان 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصویر سازی و طراحی پوستر برگزار خواهد شد.
هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی با مشارکت موسسه سرگذشت و همکاری خیران استان اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با هدف جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و مقابله با تطهیر رژیم پهلوی با تبیین دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی در زمینه ‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی برگزار می شود.
6130/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان اردبیل استان خراسان رضوی انقلاب انقلاب اسلامی کاریکاتور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن روحی، صبح سه شنبه در نشست با مسئولان صنف پوشاک و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: برگزاری نمایشگاه در شهرستان‌ها و مرکز استان کرمان در اولویت قرار دارد که شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان برای برپایی نمایشگاه در اولویت هستند.

وی افزود: در وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصل بر این است که نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان برگزار شود، اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که بازدهی بیشتری داشته باشد و امیدواریم به این جایگاه برسیم که بتوانیم نمایشگاه‌ها را با وجود تولیدکنندگان درون استانی و متناسب با نیاز مخاطب برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: ترجیح ما این است که برای برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی ابتدا از تولیدات تولیدکنندگان کرمانی استفاده کنیم، همچنین برگزاری نمایشگاه در شهرستان‌ها با اولویت سیرجان و رفسنجان در دستور کار است.

روحی، برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی را زمینه ارتباط طراحان کرمانی با تولیدکنندگان بزرگ دانست و افزود: یکی از نکاتی که در برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی باید مد نظر داشته باشیم ارائه تولیدات با قیمت منصفانه است و باید از ارائه برخی محصولات مانند تولیدات خارجی و… در چنین نمایشگاه‌هایی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی در جامعه از دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی است تا لباس‌های ارائه شده مطابق با مد روز و در عین حال مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، افزود: در این ارتباط یکی از حوزه‌های کار، لباس فرم مدارس است که در این سال‌ها کمتر به این موضوع پرداخته شده است، زیرا ما طراحان برجسته‌ای در کرمان داریم که می‌توان از توانمندی‌های آنها برای طراحی لباس مدارس استفاده کرد و طراحی‌ها باید با فکر و بهره‌گیری از نمادهای سنتی باشد.

روحی، گفت: یک موضوع دیگر که فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور و استان کرمان پیگیری می‌کند ایجاد سکوهای دائمی فروش است که در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک فضای دائمی عرضه هستیم.

وی ادامه داد: حمایت‌ها نیز از طریق پرداخت تسهیلات در حال پیگیری است، زیرا طراحان مد و لباس اولویت ما هستند و امیدواریم بتوانیم دغدغه‌های آنها را رفع کنیم.

کد خبر 6079641

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل