Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در مسجد فاطمیه در سخنانی با گرامیداشت ایام رجب المرجب و اهمیت آن در کلام رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند ماه رجب یک فرصت تقرب به ارزش‌های الهی و ذات مقدس پروردگار است و چقدر ماه رجب سفارش شده و خودسازی کنیم برای ورود به ماه شعبان و ماه مغفرت الهی ماه رمضان و این برکات را درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ما خدمتگذار بسیجیان در سپاه هستیم اظهار کرد: ما از همه بسیجیان و لشکر الهی و ده‌ها میلیونی تشکر می‌کنیم و کار‌هایی را انجام می‌دهند که خیلی از سازمان‌ها با امکانات نمی‌توانند انجام دهند.
عبیری با تاکید بر قدردانی از فرصت‌ها بیان کرد: خانواده شهدا از ما توقع دارند که برای رضای خدا خدمت کنیم و اخلاص در کار داشته باشیم تا این نظام موفقیت پیدا کند و این‌ها به پاس حرکت جهادی و انقلابی و بسیجی است.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: در همه عرصه‌های کشور که رونقی هست حرکت، حرکت بسیجی است و هرجا که رهبری امر فرمودند بسیج وارد شد موفق شدیم و علت موفقیت بسیج، حضور مخلصانه افراد در این شجره طیبه است.
وی با اشاره به منشور گام دوم انقلاب اسلامی رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب از ویژگی‌های انقلاب حفظ آرمان‌ها و حرکت به سمت آن را بیان می‌کنند که دارای اهمیت ویژه است که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید و پایبند به اصول خود است.
عبیری با بیان اینکه رهبری بسیج را ابتکار بزرگ امام در عصر حاضر عنوان فرمودند: گفت: همه ما خدمت به بسیج و بسیجیان را یک اصل می‌دانیم و به فرمود: ه امام راحل از خدا می‌خواهیم با بسیجیان محشور شویم.
وی با بیان اینکه تغییر در مدیریت یک روال برای حرکت بیشتر و ابتکار عمل است افزود: این جابه جایی‌ها برای این است که خدمت به مردم و بسیج بیشتر و بیشتر شود و با حضور مدیران جدید و تحولات در حرکت بتوان به جامعه بویژه بسیج که لشکر مخلص خداست خدمت کرد.
در این جلسه از زحمات اباذر مطهری فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر تجلیل و سرهنگ دوم پاسدار محمدمهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) معرفی و حکم انتصاب وی فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود تکریم و معارفه فرمانده سپاه شاهرود بسیج مساجد و محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی رضایار ظهر سه شنبه در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی و سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و گفت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با اذعان بر اینکه این رسالت جهانی با انقلاب اسلامی ساختارمند شده است، افزود: در سال ۶۰، یک روز پیش از تصویب اساسنامه سپاه در مجلس، ما جمعی از فرماندهان به نزد رئیس مجلس، رئیس شورای نگهبان و رئیس قائم مقام رهبری آن زمان رفتیم و درخواستمان بر این بود که بعد از نام سپاه کلمه ایران نیاید بلکه انقلاب اسلامی آورده شود؛ چراکه نگرش ما بر یک تکلیف آخرالزمانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد: اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

پرورش جوانان خداجوی بسیجی فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدیدها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط حضرت آقا و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشورهای عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما حضرت امام و اکنون مقام معظم رهبری است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقتشار است.

کد خبر 6086444

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • اگر سپاه نبود
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند