Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: از ابتدای سال 2021میلادی شهروندان آمریکایی برای سفر به کشورهای عضو ' شنگن ' اروپا باید روادید دریافت کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای خبری سی ان ان با انتشار این خبر نوشت: اتحادیه اروپا روز گذشته اعلام کرد شهروندان آمریکایی برای سفر به کشورهای عضو 'شنگن' اروپا نیازمند اخذ نوع خاصی از روادید خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سی ان ان نوشت: شهروندان آمریکایی هم اکنون آزادانه قادرند به مدت 90 روز به کشورهای اروپایی سفر کنند، اما با اجرای قانون جدید هرشهروند آمریکایی باید دارای یک پاسپورت معتبر، نشانی پست الکترونیک و کارت اعتباری شناخته شده ای باشد تا روادیدی موسوم به ' سیستم مجوز و اطلاعات مسافرتی اروپایی' که به اختصار (ETIAS) خوانده می شود، دریافت کنند.
بنابراین گزارش هر شهروند آمریکایی که بتواند این نوع روادید را دریافت کند به مدت سه سال و به کرات مجاز به سفر به کشورهای اروپایی عضو شنگن خواهد بود.
سی ان ان درادامه نوشت: اتحادیه اروپا دراین زمینه گفته که به تازگی تصمیم گرفته است تاسطح امنیتی خود را به منظور پرهیز از هرگونه مشکلات ناشی از مهاجرت غیرقانونی و تروریستی بهبود بخشد.
تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی نوشت: آمریکا با نهادهای اتحادیه اروپا همچون پارلمان و کمیسیون اروپا بر سر کشورهای بلغارستان، کرواسی، لهستان، رومانی و قبرس که عضو کشورهای اتحادیه اروپا هستند، درگیر بوده و خواهان آن است که این چند کشور باید روادید آمریکا دریافت کنند، این درحالی است که کمیسیون اروپا در سال 2016 خواستار آن شد تا آمریکا با این پنج کشور به مانند 23 کشور عضو شنگن درمورد روادید آزاد عمل کند.
اروپام **1302** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ويزا آمريكا اتحاديه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود

شهاب ادواری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سخنانی اظهار داشت: تمام جهانیان به صورت واضح و آشکارا شاهد نسل کشی مسلمانان توسط رژیم جعلی اسرائیل هستند و در مقابل نیز شاهد سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان ملل می‌باشند که این مایه شرمساری برای جامعه جهانی در قرن بیست و یکم می‌باشد.
 
این فعال رسانه ای ادامه داد: طبق آخرین آمار از شهدای غزه تا به امروز بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان فلسطینی و غزه توسط نیروهای متجاوز صهیونیستی به شهادت رسیده اند ولی دریغ از یک موضع گیری درست و انسانی در مقابل این همه جنایات ضد بشری.
 
ادواری در ادامه با انتقاد از مواضع کشورهای اسلامی در قبال صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای متجاوز، یادآور شد: تا زمانی که کشورهای اسلامی همچنان به دنبال حفظ مسند و حکومت خود هستند نباید امیدی به اصلاح وضعیت کنونی داشت بلکه باید منتظر عواقب سخت تری برای کشورهای اسلامی بود.
 
این فعال رسانه با اشاره به اینکه در کنار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها، رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز در کنار اسرائیلی ها این جنگ را مدیریت می‌کنند، عنوان کرد: متاسفانه هم در حوزه نظامی و هم در حوزه رسانه هیچ عکس العملی از کشورهای اسلامی در دفاع از مردم غزه تاکنون ندیده‌ایم و بی‌شک این انفعال و بی‌تفاوتی جهان اسلام در قبال غزه می‌تواند زمینه‌ای برای گسترش آتش جنگ و درگیری در منطقه خاورمیانه و حتی دیگر بلاد اسلامی شود.
 
ادواری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز جهان غرب به ویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها تمام قدرت خود را بر روی منزوی کردن ایران اسلامی متمرکز کرده اند، گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که پیش قراول نهضت آزادی و جریان مقاومت در جهان، جمهوری اسلامی می‌باشد بنابراین می‌خواهند با ایجاد حاشیه و از سوی دیگر تجاوزات به کشورهای همسایه به نوعی ایران را وارد یک جنگ نابرابر کنند که تاکنون با هوشیاری دولتمردان ایران این نقشه شیطانی آنان عملی نشده است.
 
وی ادامه داد: تا زمانی که این انقلاب و نظام وجود داشته باشد جریان مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و دیگر متجاوزان جهان نیز تداوم خواهد داشت بنابراین باید این مهم را قبول کرد که دشمن جمهوری تمام قدرت خود را روی تضعیف اسلامی متمرکز کرده است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز