Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:49:05 GMT

تولید ماهی در سراب 20 درصد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۰۷۱۰

تولید ماهی در سراب 20 درصد افزایش می یابد

ایرج ثقفی روز شنبه در بازدید از مراکز پرورش ماهی شهرستان خاطرنشان کرد: مدت 10 سال است که شهرستان سراب در تولید ماهی رتبه نخست استانی را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال، حدود یک میلیون و200 هزار قطعه بچه ماهی در 45 استخر پرورشی ، 5 سد خاکی و4 سد کوچک آبخیزداری رها سازی شده است .
وی، با اشاره به اینکه اولین مرکز تولید ماهی در قفس در ایران، در دو سد ملایعقوب و عسگر آباد این شهرستان اجرا شده است، گفت : علاوه بر تولید استخر های کوچک و بزرگ پرورشی ،سالانه در 105 قفس شناور این سدها 120 تن ماهی تولید می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثقفی با انتقاد از روند تمدید پروانه فعالیت پرورش دهندگان و تولید کنندگان ماهی، تسریع در زمان صدور مجوزهای لازم را خواستار شد و بر حمایت شیلات در تامین غذا و مواد اولیه مورد نیاز ماهی تاکید کرد.
7224/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران پرورش ماهی ماهی تولید سراب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: افزایش دما روز سه شنبه تا ۳ درجه و روز‌های دیگر هفته تا پایان هفته به تدریج ۶ تا ۸ درجه افزایش  می یابد.

وی اضافه کرد: احتمال بارندگی و رگبار‌های بهاری توام با مه رقیق صبحگاهی، رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ نیز برای ساعات آتی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی شده است.

صابری ادامه داد: از روز سه شنبه با استقرار الگو‌های پایدار هوای استان آرام و پایدار خواهد بود و وزش باد تنها پدیده قابل پیش‌بینی تا روز چهارشنبه است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین مثبت ۱۱ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان‌های پلدشت با ۲۴ و تکاب با صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های استان بودند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی از جمله ماکو و شوط نیز بارش‌های پراکنده‌ای ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • افزایش ۸ درصدی تولید آبزیان/ رهاسازی ۵۰۰ ملیون قطعه بچه ماهی
  • جهش تولید با تولید قزل آلا در مزارع خاکی گیلان
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • لیورپول حاضر به عقب‌نشینی نشد؛ قیمت بلیت بازی‌های خانگی ۲ درصد افزایش می‌یابد