Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرس اخیرا در برنابئو خوش درخشید.

طرفداری - تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل تصمیم گرفت از داوید نرس، وینگر آژاکس را به جای وینیسیوس جونیور که به تازگی مصدوم شده به اردوی سلسائو دعوت کند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال برزیل، نرس 22 ساله که تجربه بازی در تیم‌های پایه برزیل را در کارنامه دارد، در آژاکس خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر پزشکی تیم ملی پس از تماس با همتایشان در مادرید و اطمینان حاصل کردن از مصدومیت وینیسیوس و غیرممکن بودن حضور او در اردوی فعلی، نتیجه را به تیته اطلاع داد و با نظر سرمربی، نرس به لیست تیم اضافه شد. سلسائو 23 مارس در پورتوی پرتغال به مصاف پاناما می‌رود و 3 روز در پراگ جمهوری چک، میهمان تیم ملی این کشور خواهد بود. برزیل خودش را برای قهرمانی در کوپا آمریکای 2019 که میزبان آن خواهد بود، آماده می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خانم‌ها احمدی، تلخابی و ابراهیمی به عنوان بازیکن و خانم یوسف زاده به عنوان مربی جهت حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت به اردوی تیم منتخب کشور دعوت شدند.

خانم‌ها کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در اردو تیم ملی را اخذ کرده بودند.

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

اردوی شناسایی افراد اصلی تیم منتخب پایوهوت ۲۳ تا ۲۶ فروردین در استان گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند