Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رییسی را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور در پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رییسی را به عنوان‌ ریاست قوه قضاییه با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبریک گفت، که متن آن به شرح زیر می باشد:

  وقتى آنچه که انسان مى‌گوید و عمل و قبول مسؤولیت مى‌کند، براى خدا باشد، کارها هم بر انسان آسان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   امام خامنه ای(مد ظله العالی)   حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی        سلام علیکم      با صلوات برمحمد و آل محمد و احترام ، با کمال خرسندی انتصاب شایسته حضرتعالی را به  ریاست قوه قضاییه با حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که مبین  مراتب تعهد ، دلسوزی و درایت شماست، صمیمانه تبریک  عرض  می نمایم.   به حول قوه االهی  و بی تردید حضور  جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضاییه با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان در حوزه قضایی و اجرایی  نوید بخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی  و انقلابی در مقابله  با فساد و استقرار عدالت اسلامی، ایجاد نشاط و امنیت اجتماعی  و قضایی خواهد بود.    دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهزعامت ولی امر مسلمین حضرت آیتالله العظمی امام خامنه ای عزیز «مدظله العالی»   از خداوند منان  مسئلت دارم.             سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور   رئیس سازمان بسیج  مستضعفین

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیت الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن مؤسسه و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته علمی و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری