Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام های جداگانه انتصاب آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفتند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب اسلامی در این حکم با تأکید بر لزوم تحول در قوه قضائیه و آغاز پرقدرت دوران جدیدی که زیبنده گام دوم انقلاب باشد، از فقاهت، دانش، تجربه، سلامت، امانت و کارآمدی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مقاطع گوناگون خدمت و سوابق طولانی ایشان در قوه قضائیه و آشنایی کامل با همه زوایای آن، به عنوان دلایل این انتخاب یاد، و در ادامه هشت توصیه مهم خطاب به رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند. برای مشاهده متن کامل حکم متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی  اینجا مراجعه کنید.

مقامات لشگری و کشوری با صدور پیامی انتصاب آیت الله "سید ابراهیم رئیسی " از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفتند.

پیام تبریک رئیس جمهور خطاب به آیت‌الله دکتر رئیسی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی  در پیامی با تبریک انتصاب آیت‌الله دکتر رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.

پیام علی لاریجانی خطاب به آیت الله دکتر رییسی

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی به ریاست قوه قضاییه کشور را به وی تبریک گفت و عنوان کرد: لازم می‌دانم بر آمادگی و اهتمام مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط با قوه قضاییه به‌ ویژه در خصوص تصویب قوانین مورد نیاز تاکید کنم.

فرمانده کل ارتش انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتصاب وی به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت و عنوان کرد: انشالله در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در سایه علم و فقاهت و تجربه گرانقدرتان شاهد پیشرفت های زیبنده نظام جمهوری اسلامی باشیم.

قالیباف انتصاب آیت‌الله رئیسی را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار اسبق تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، انتصاب آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

وی در این پیام نوشت: انتصاب برادر عزیزم جناب آقای رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک عرض می‌کنم. با شناختی که به واسطه دوستی چهل ساله از ایشان دارم، مطمئنم که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و تحقق آموزه های انقلاب در مسئولیت جدید به کار خواهند گرفت حقیقتا دستگاه قضا اگرچه نقطه پایان حل و فصل چالش ها و اختلافات جامعه است اما مهمترین جایگاه احیای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ان‌شاءالله با همت ایشان و همکاران دلسوز و پر تلاش در قوه قضاییه، از طریق قاطعیت در برخورد با مجرمان و احقاق حقوق عامه ، کارآمدی و اثربخشی این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

مصباحی مقدم انتصاب آیت الله دکتر رییسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی انتصاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت و عنوان کرد: امیدوارم با عنایت ویژه به رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری در دستگاه قضا و استفاده از تجارب گرانبهای پیشین، بسط و توسعه عدالت در سیستم قضایی کشور را در در آغاز دهه پنجم انقلاب شاهد باشیم.

حداد عادل انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری با انتشار پیامی انتصاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی به عنوان رئیس قوه قضاییه را تبریک گفت و عنوان کرد: انتصاب جناب عالی را تبریک می گویم و برای شما در این مسئولیت خطیر از خداوند طلب توفیق می کنم. رهنمودهای مقام معظم رهبری راه جناب عالی را در آینده این قوه به روشنی ترسیم می کند.

تبریک فرمانده ناجا به آیت الله رئیسی

فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی انتصاب آیت الله "سید ابراهیم رئیسی "از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت. در بخشی از این پیام عنوان کرد: یقینا اجرایی شدن منویات و اولویت‌های مورد تایید مقام معظم رهبری تکلیف همگانی است و اینجانب ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری، تعامل و هم افزایی با قوه محترم قضائیه در جهت تحقق آرمان‌های بلند امام راحل، منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) و اصول قانون اساسی، توفیقات روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.

تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با انتشار پیامی انتصاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی به عنوان رئیس قوه قضاییه را تبریک گفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در پیامی انتصاب آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت و آمادگی خود و سایر همکاران این سازمان را برای هرگونه همکاری و تعامل در میدان‌های مشترک با آن قوه اعلام کرد.

ولایتی انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت

«علی‌اکبر ولایتی» با صدور پیامی، انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت. در بخشی از متن پیام مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل آمده است: بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود. 

پیام تبریک قاضی سراج به آیت‌الله دکتر رئیسی

در بخشی از پیام تبریک قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور آمده است: سوابق طولانی فعالیت‌های جنابعالی در قوه قضاییه و به‌ویژه در سازمان بازرسی کل کشور، کلام را از اطاله، مستغنی و بیان چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت را کاری نه‌چندان دشوار می‌سازد. فرزندان حضرت‌عالی در سازمان بازرسی کل کشور در طی سال‌های گذشته با تلاشی مضاعـف و به‌کارگیری شیوه‌های علمی مقابله با فساد بر اساس تجارب مشترک دیگر کشور‌ها و تجربه‌های زیسته بومی، آماده‌اند تا در گام دوم انقلاب، به جلوداری ریاست قوه قضائیه و در مسیر طراحی‌شده از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی، فعالیت‌های مقابله با فساد را به نقطه قوت و اتکاء این قوه تبدیل نمایند و با تقویت چنین ادراکی در میـان عمـوم، آنان را از وجـود چشمان تیزبین و بدون اغماض بازرسـی در کار حفاظت از بیت‌المال، دلگرم نمایند.

پیام رئیس رسانه ملی خطاب به آیت الله دکتر رئیسی

 رئیس رسانه ملی با انتشار پیامی انتصاب آیت الله دکتر رئیسی به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و در پیام خود نوشت: حضور شما در صدر دستگاه قضا روز‌های نویدبخشی را در این عرصه مهم و حسّاس به همراه خواهد داشت.

پیام امیر دریابان علی شمخانی نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی به آیت الله رئیسی

به دنبال انتصاب آیت الله دکتر رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، امیر دریابان علی شمخانی نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت و عنوان کرد: حضور آیت الله دکتر رئیسی موجب استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته‌ی همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» انتصاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و عنوان کرد: انشاءالله در سایه فقاهت و تحصیلات حقوقی و تجربه ارزشمند حضرتعالی شاهد موفقیت های روزافزون دستگاه قضایی در راستای تحقق هر چه بهتر عدالت در جامعه اسلامی خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این پیام عنوان کرد: رجاء واثق دارم تجارب و دستاوردهای سترگ آن عالم عامل، نجیب، انقلابی، مردمی و ولایتمدار که محصول سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف قوه قضاییه است پشتوانه ی مستحکم آن فقیه وارسته و مصمم در تحقق منویات و توصیه های معظم له برای ایجاد تحول در دستگاه عدالت و آغاز دورانی مقتدر و زیبنده گام دوم انقلاب و دلگرم‌کننده اعتماد آفرین برای مردم، محسوب خواهد شد و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این راستا آمادگی همه جانبه خود برای همکاری با دستگاه قضا را اعلام می کند.

سرلشکر باقری انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی گفت: بی شک کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، اشراف و تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، پشتوانه ی مطمئن و نافذ جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت ها و تنگناهای این مجموعه که در منظومه انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود.

پیام تبریک ظریف خطاب تبریک به آیت‌الله دکتر رئیسی

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی «انتصاب آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه» تبریک گفت و عنوان کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در دوره جدید نیز با همه توان، ظرفیت و تجارب داخلی و خارجی خود در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه قضایی و آرمان‌های عدالت محور انقلاب اسلامی و نیز بسط مفاهیم عالیه حقوقی بویژه حقوق بشر منبعث از احکام نورانی اسلام در تعاملات بین المللی، همچون گذشته در کنار دستگاه قضایی به وظایف و ماموریت‌های خود عمل خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیامی آورده است: امیدوارم با عنایت خداوند منان و تجربیات ارزشمندتان در سمت‌های مختلف آن قوه و خدمات و تحولات چند ساله در آستان قدس رضوی، پشتوانه محکم و تضمینی اساسی در تحقق منویات مندرج در حکم انتصاب باشد.

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد نسبت به انتصاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی گفت: مطمئناً سوابق طولانی در دستگاه قضا، دانش، سلامت کاری و تسلط حضرتعالی بر مباحث فقهی و حقوقی که در حکم حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد توجه قرار گرفته است، ذخیره‌ای ارزشمند برای ایجاد تحول و پیشبرد منویات معظم له در طلیعه پنجم انقلاب در قوه قضائیه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شاالله شیرین شود.

ایلنا در گزارشی نوشت: وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در نورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و اعزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888635

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه