Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی با رویکرد بررسی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه علامه طباطبائی از امروز ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی پس از برگزاری موفق مرحله منطقه‌ای و کشوری ششمین دوره، این‌بار نیز میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از مهمترین ویژگی‌های این دوره می‌توان به تشکیل تیم‌های بین رشته‌ای جهت بررسی و تحلیل همه‌جانبه گزاره‌ها اشاره کرد.   گفتنی است این مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه جهاد دانشگاهی سازمان دانشجویان مسابقات مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان