Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود  ضمن تائید خبر تعطیلی معدن بوکسیت تاش شاهوار تا حصول نتیجه قانونی و عمل به تعهدات این شرکت اظهار داشت: امیدواریم کسانی که در امر معدن فعالیت دارند موظف به اجرای قانون باشند.

وی ضمن بیان اینکه در جلسه مهر ماه سال جاری که در فرمانداری شاهرود پیرامون معدن بوکسیت شاهوار برگزار شد قید شده بود که در صورت عدم اجرای تعهدات معدن بوکسیت تاش تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌شود، افزود: در این جلسه مقرر شده بود تا معدن بوکسیت تاش در بازه زمانی مشخص ۱۵ مصوبه خواست‌ها و مصوبات قانونی دستگاه‌های مختلف را اجرایی کند اما این امر صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهلت قانونی خطاب به معدن به اتمام رسیده است و تا کنون به دلایل مختلف تعهدات خود را به انجام نرسانده است.

فرماندار شاهرود گفت: در جلسه‌ای که مدیر عامل آلومنیای جاجرم نیز حضور داشت مقرر شده بود که اگر به هر کدام از این مصوبات معدن عمل نکرد این معدن از سوی فرمانداری تعطیل اعلام شود.

کرم‌محمدی با بیان اینکه همه صورت جلسات و مشروح مذاکرات نیز موجود است، ابراز داشت: با پیگیری‌های مختلف بخش اعظمی از تعهدات انجام نگرفته است لذا تصمیم بر این شد که معدن تا حصول نتیجه قانونی و عمل به تعهدات شرکت مذکور، تعطیل شود.

وی افزود: این فرمانداری خود را موکلف به اجرای تعهدات و عمل به قانون می‌داند لذا امیدواریم کسانی که در امر معدن فعالیت دارند موظف به اجرای قانون شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور معاونان برگزار شد گفت: اکنون فصل مناقصه است و معاونت‌ها تمام سعی خود را بر روی برگزاری به موقع مناقصات گذاشته و در خصوص اعتبارات برنامه‌ریزی واقع‌بینانه انجام دهند تا سال ۱۴۰۳ با یک شروع خوب آغاز شود.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید معاونت‌ها، ادارات و دفاتر فنی با هماهنگی کامل پیش بروند تا قراردادها برای مناقصه سریع ارسال و کار شروع شود.

صباغ با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت تاکید کرد: عملکرد هر معاونت در اردیبهشت ماه بر اساس اعتبار و تعداد مناقصه برگزار شده بررسی می‌شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت جوی و جغرافیایی منطقه یک خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کار در ۶، ۷ ماه اول سال متمرکز است تا با شرایط مساعد جوی کارها سریع پیش برود و تعریف قراردادها، مناقصه و عقد قرار دادها به نتیجه برسد.

صباغ تاکید سال جدید را برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: اعتبارات اخذ شده با برنامه‌ریزی دقیق به نتیجه خواهد رسید تا هر ماه شاهد اتمام و بهره برداری پروژه‌ها در معاونت‌های مختلف باشیم.

شهردار منطقه یک افزود: پروژه‌های نگهداشت حجم بالایی از فعالیت مناطق را به خود اختصاص داده که باید در کنار پروژه‌های ابنیه، آنها را نیز به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 6079654

دیگر خبرها

  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم