Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جدید قوه‌قضاییه که ظهر امروز پس از سفری کوتاه به کربلای معلی، به تهران برگشته بود، برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، به حرم امام خمینی رفت.

گفتنی است؛ مراسم تودیع‌ و معارفه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رؤسای سابق و جدید قوه‌قضاییه صبح روز دوشنبه 20 اسفند با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 سیدابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه‌قضاییه سفر کوتاه به کربلا حرم امام خمینی تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مراسم تودیع‌ و معارفه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضاییه حرم امام خمینی تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران

امتداد-مراسم معارفه عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسین قاسمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول و سید عبدالله رضوی مشاور و سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و با تقدیر از خدمات رضا رفیعا که پیش از این مسئولیت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی را بر عهده داشت،گفت: تنوع انتصابات و تغییرات در بخش مدیریتی، بخشی از رویکردی است که در هر سازمانی موجب تحول و استفاده از نیروها و ایده های جدید در مسیر پیشبرد اهداف می شود.

دکتر نجارزاده ضمن تقدیر از مدیرانی که پیش از این سمت های مربوطه را بر عهده داشتند،تاکید کرد:همه این انتصابات با توجه به توانمندی های افراد،سوابق و تجربیات آنها انجام شده است و امید می رود که این عزیزان با استفاده از تجربیات مدیرانی که پیش از این در این عرصه مشغول خدمت رسانی بوده اند،پر توان در راستای وظایف محوله اقدام کنند.

دکتر نجارزاده بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم در بانک ملی ایران ایجاد تحول دیجیتال و فناوری است که باید با همدلی و همکاری تنگاتنگ بخش های مربوطه به نتیجه برسد.

در ادامه این مراسم عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ،اعضای هیات مدیره و هیات عامل ضمن تقدیر از خدمات مدیران پیشین برای مدیران جدید در این سمت ها آرزوی موفقیت کردند.

همچنین عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ،حسین قاسمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول و سید عبدالله رضوی مشاور و سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی نیز در این مراسم طی سخنانی با تشریح برنامه های خود در بخش های مربوطه از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • رئیسی: افزایش تولید مسکن مؤلفه مهم تحقق شعار سال است
  • رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران