Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:11:53 GMT

نشست خبری مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۳۷۴۱

نشست خبری داریوش وکیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان صبح امروز _شنبه ۱۸ اسفند ۹۷_با حضور اصحاب رسانه در مجتمع مطبوعاتی برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه استان اصفهان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرگزاری ایمنا نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک دیدگاه‌ها و مواضع خود در قبال منطقه و همچنین طرف مقابل را مطرح کردند.

السودانی در این نشست خبری گفت: امنیت ترکیه و عراق از یکدیگر جدا نیست و بخشی از امنیت منطقه به شمار می‌آید. تنش در روابط میان عراق و ترکیه در خصوص حق‌آبه به نفع هیچ‌کس نیست.

وی افزود: منطقه به شدت به عوامل ثبات نیازمند است. ما به هیچ قدرتی اجازه استفاده از خاک عراق برای حمله به کشورهای همسایه را نمی‌دهیم و به این موضوع پایبند هستیم.

السودانی ادامه داد: منطقه دوره حساس و خطرناکی را به دلیل تجاوز اسراییل به غزه پشت سر می‌گذارد. اهانت به مقدسات و کشتار ملت فلسطین از عوامل تداوم درگیری در منطقه است. ما خواهان آتش‌بس در غزه و ورود کمک‌ها به این باریکه هستیم.

اردوغان نیز در این نشست خبری گفت: عراق کشورهمسایه ماست و پیوندهایی تاریخی و فرهنگی ما و این کشور را به هم مرتبط کرده است. ما قصد داریم این روابط را به گونه‌ای محکم کنیم که حقوق همسایه ما را تضمین کند.

وی تاکید کرد: ما بر تشکیل کمیته‌های مشترک در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم، حمل و نقل، محیطزیست، آب، بهداشت و آموزش توافق کردیم. توافق‌نامه‌هایی که امروز با عراق امضا کردیم نقطه عطفی در روابط میان دو کشور خواهد بود. ما اقدامات ممکن مشترک در خصوص حزب کارگران کردستان را مورد بررسی قرار دادیم.

اردوغان ادامه داد: تحول‌ها میان اسراییل و ایران خطر گسترش جنگ را افزایش می‌دهد و نگاه‌ها را از رخ‌دادهای غزه دور می‌کند. برپایی کشور فلسطین کلید صلح در خاورمیانه است. ما بیش‌ترین تلاش را برای توقف جنایت‌ها در غزه به خرج خواهیم داد.

کد خبر 6085781

دیگر خبرها

  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)